کد خبر: ۳۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 11 May 2015
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان البرز از ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی در این استان خبر داد.
شاهین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به حمایت‌های مادی کمیته امداد از مددجویان، افراد نیازمند و کم‌درآمد، طرح‌هایی با هدف راه‌اندازی کسب و کار برای افراد تحت پوشش امداد در البرز اجرا شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس این طرح‌، پس از شناسایی استعداد و علاقه افراد، کلاس‌های آموزشی و حرفه‌‌آموزی برای مددجویان و متقاضیان برگزار می‌شود، افزود: طی یک سال اخیر و در زمان اجرای طرح‌های فوق، بخش زیادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد البرز برای کسب حرفه‌های مرتبط با صنایع دستی ابراز علاقه کرده و مشاوره‌های اشتغال نیز نشان داد که آنها در این حوزه‌ها استعدادهای خوبی دارند.
رضایی گفت: به همین دلیل کلاس‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه صنایع‌دستی متعددی در استان البرز برگزار و تعداد قابل توجهی از مددجویان از آموزش‌های فوق استقبال کردند.
وی با بیان اینکه از میان افرادی که دوره‌های فنی و حرفه‌ای صنایع دستی را با موفقیت سپری کردند، در مجموع 175 واجد شرایط دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق دریافت قرص‌الحسنه شدند، افزود: طی یک سال اخیر به این تعداد مددجو بیش از 7 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای راه‌اندازی کسب و کار در حوزه صنایع دستی پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه اجرای طرح فوق با توجه به استقبال خوب مددجویان تحت ‌پوشش کمیته امداد البرز ادامه دارد، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های فنی و حرفه‌ای ویژه مددجویان تحت پوشش، ارائه کمک‌های مالی و تسهیلات اشتغال‌زایی و بالاخره خودکفایی مالی و اقتصادی افراد کم‌درآمد جزو اولویت‌های اصلی کمیته امداد البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار