یادداشت/ عادل جعفر موحد
در خبرها آمده است که دکتر میرمعصوم سهرابی از سمت مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی تبریز استعفا داده است.
کد خبر: ۳۳۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 06 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، این در حالی ست که باشگاه ماشین سازی زیر نظر مستقیم سازمان ورزش شهرداری اداره می شود، سازمانی که مدیر عامل آن دکتر سهرابی است!
با توجه به اتفاقات چند روز اخیر و عدم اجماع در خصوص معرفی سرمربی توسط هبات مدیره، کلاف تیم ماشین سازی پیچیده تر از قبل شده است!
حال باید منتظر ماند و دید که آیا این استعفا مورد پذیرش هیات مدیره باشگاه و پس از آن شهردار محترم قرار خواهد گرفت یا فقط یک ژست تشریفاتی از سوی مدیرعامل بوده تا قدرت خود را به بقیه اعضا دیکته کند! اعضایی که می دانند بدون نظر مساعد دکتر سهرابی، ماشین سازی هیچ امکاناتی نمی تواند از سازمان ورزش شهرداری تبریز دریافت کند و عملا پیش از پایان رقابت ها، سقوط می کند!
وضعیت آینده ماشین سازی مشخص خواهد کرد که این استعفا یک "اعمال قدرت" بوده یا یک "احساس مسئولیت"؟!
سریال استعفاها در باشگاه ماشین سازی این نکته بدیهی را به اذهان متبادر می سازد که این باشگاه نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است! تغییر و تحولی که می تواند قدیمی ترین باشگاه شمالغرب کشور را دوباره زنده کند وگرنه با ادامه این روند، افقی تیره و تار برای سبزقباهای دوست داشتنی تبریز متصور است و بس!
به نظر می رسد که با منتفی شدن حضور تونی در تبریز، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه می توانند به یک تفاهم مشترک به جز گزینه های مدنظرشان برسند.
بهرحال پافشاری بر روی یک گزینه خاص از سوی مدیرعامل، می تواند حرف و حدیث های زیادی را به دنبال داشته باشد همانگونه که تا الان هم داشته است!
بازهم باید منتظر ماند و دید که سمبه کدام یک از طرفین پر زورتر خواهد بود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار