گناوه همچنان در سودای شهردار؛
بر این اساس، فرمانداری پس از تشکیل کمیته “انطباق”، نهایتا تصمیم شورای شهر گناوه در خصوص انتخاب شهردار جدید را مغایر با قانون دانست. چهارشنبه هفته گذشته شورای شهر گناوه با ۵ رای ابراهیم احمدی را به عنوان شهردار انتخاب کرد، ضمن اینکه سرافراز موصلی گزینه دیگر هم ۴ رای کسب کرد.
کد خبر: ۳۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 11 May 2015
تابناک بوشهر: هفته گذشته و در پی اعتراض چهار تن از اعضای شورای شهر گناوه به جلسه انتخاب شهردار جدید، آنها ضمن خودداری از امضای صورتجلسه، طی شکوائیه ای به فرمانداری خواستار بررسی موضوع شدند.

بر این اساس، فرمانداری پس از تشکیل کمیته "انطباق”، نهایتا تصمیم شورای شهر گناوه در خصوص انتخاب شهردار جدید را مغایر با قانون دانست.
چهارشنبه هفته گذشته شورای شهر گناوه با ۵ رای ابراهیم احمدی را به عنوان شهردار انتخاب کرد، ضمن اینکه سرافراز موصلی گزینه دیگر هم ۴ رای کسب کرد.

پس از آن ۴ تن از اعضای شورای شهر به دلیل آنچه اشکالات رخ داده در جلسه انتخاب شهردار عنوان کردند، از امضای صورتجلسه خودداری نموده و شکوائیه ای خطاب به فرمانداری نوشتند.

دراین رابطه فرماندار گناوه امروز در گفتگویی با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این کارگروه در روز گذشته با تعداد کامل اعضای درخصوص صورتجلسه شورا و اعتراض چهار عضو نسبت به انتخاب شهردار تشکیل جلسه داد و پس از بررسی همه جوانب، مصوبه شورا را مغایر مقررات تشخصیص دادند.

وی گفت: کارگروه انطباق، مصوبه جلسه را طبق قانون به شورای اسلامی شهر ابلاغ کرده تا ظرف مدت قانونی که فرصت دارند نسبت به ایرادات و اعتراضات وارده اظهار نظر کنند.

فرماندارگناوه خاطرنشان کرد: صورتجلسه شورای اسلامی شهر در خصوص انتخاب شهردار هفته گذشته و پس از آن شکوائیه چهارعضو شورا در هفت بند به کارگروه ارایه شد.

شورای اسلامی شهر گناوه از بهمن ماه گذشته و درپی استیضاح شهردار سابق، درتب و تاب تعیین شهردار جدید بسر می برد تا این که پس از کش وقوس های فراوان ازبین 12 گزینه مطرح و دارای برنامه برای توسعه شهری، این هفته ابراهیم احمدی از افراد بومی منطقه را برای سکانداری شهرداری گناوه برگزید.

دراین جلسه از 9 عضو شورای اسلامی شهر گناوه ، پنج نفر به ابراهیم احمدی رای دادند.

پس از پایان این جلسه چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه که به گزینه دیگر رای داده بودند، حاضر به امضای صورت جلسه نشدند و شکوائیه ای به فرمانداری ارایه دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Xinxi
|
China
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
I will be putting this dalzzing insight to good use in no time.
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
مهندس سرافرازموصلی فردی توانمندوباهمت درشهرستان کازرون بودندکه متاسفانه برخی ازسودجویان که منافع خودرادرخطرمیدانستندکارشکنی انجام میدادندافسوس برای موصلی که لایق خیلی بالاترازاین مقام منصب هاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار