رئیس کل دادگستری آذربایجان‌‌ شرقی خبر داد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌‌ شرقی از تشکیل شعبه ویژه برای پرونده حادثه قطار تبریز - مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 05 December 2016

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری ظهر امروز در در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان آباد اظهار داشت: شعبه‌ویژه‌ای در دادسرای تبریز به نیابت از دادسرای سمنان برای رسیدگی به پرونده مصدومان و کشته‌شدگان حادثه قطار تبریز - مشهد تشکیل شده است.

وی افزود: حادثه برخورد قطار در حوزه قضایی سمنان به‌وقوع پیوست و رسیدگی قضایی نیز در صلاحیت آن دادگستری است اما برای تسریع در رسیدگی به پرونده مصدومان و کشته شدگان این حادثه تلخ شعبه ویژه تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: هر‌چند تقصیر یا خطایی از مسؤولان استانی در این حادثه تاکنون از سوی مراجع قانونی اعلام نشده است اما دستگاه قضایی استان همه تلاش خود را برای احقاق حقوق حادثه دیدگان و کشته‌شدگان این حادثه به‌کار خواهد گرفت؛ مصدومان این حادثه به‌علت‌ دوری مسافت تا استان سمنان از طریق شعبه‌ویژه‌ای که در دادسرای مرکز استان تشکیل شده است به پزشکی قانونی معرفی و پرونده‌های آنها پس از تکمیل به سمنان ارسال خواهد شد. با تشکیل این شعبه از مراجعات مکرر مصدومان و خانواده های کشته‌شدگان حادثه قطار به استان سمنان جلوگیری خواهد شد.

مظفری از کاهش چشمگیر جرائم خشن در استان خبر داد.

مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بستان‌آباد با حضور رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌ شرقی، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسؤولان شهرستانی و نیز خانواده شهدا در نمازخانه دادگستری شهرستان بستان‌آباد برگزار شد.

در این مراسم احمد شیرعلیزاده به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب بستان‌آباد معرفی و از تلاش‌ها و خدمات محمدحسین علیپور قدردانی به‌عمل آمد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار