رئیس پلیس راهور استان:
سرهنگ محمد مرادی گفت: در آبان ماه سال جاري 327 دستگاه موتورسيکلت توسط ماموران پليس راهنمايي و رانندگي در محل پارکينگ هاي سطح شهر توقيف شد و به جهت آشنايي راکبين آنها با مقررات و قوانين مورد آموزش قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۳۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 04 December 2016

به گزارش تابناک، سرهنگ "محمد مرادي" گفت: پليس راهنمايي و رانندگي برخورد با راکبين موتورسواري که رعايت قوانين را در رانندگي ندارند و با اعمال و رفتار هاي مخاطره آميز خود، امنيت مردم را به خطر مي اندازند برخود قانوني و قاطع دارد.

وي تصريح کرد: برابر ماده بيست قانون رسيدگي به جرايم رانندگي برخي از تخلفات پر خطر که زمينه ساز بروز حوادث رانندگي است، در قانون براي آنها مجازات سخت گيرانه از جمله توقيف موتورسيکلت به مدت يک هفته براي بار اول و يک ماه در صورت تکرار تخلف پيش بيني شده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: عدم استفاده از کلاه ايمني، عبور از محل پياده رو، حرکات نمايشي، عبور از خط ويژه اتوبوسراني و ... از جمله تخلفات راکبين موتورسيکلت است که پليس راهور به منظور پيشگيري از حوادث و ايجاد نظم و امنيت ترافيکي برخورد با اين دسته افراد را مد نظر قرار داده است.

سرهنگ مرادي گفت: راکبين موتورسيکلت در راستاي بازدارندگي و پيشگيري از تخلف مورد آموزش قرار گرفتند و پليس راهور تا رسيدن به نقطه مطلوب از حيث جلوگيري از ارتکاب تخلفات موتورسيکلت سواران، برخورد و موضوع آموزش را در دستور کار قرار داده است.

وي به راکبان موتورسيکلت توصيه کرد: استفاده کنندگان از اين وسيله کم هزينه در چهارچوب قوانين و مقررات حرکت کنند و از هرگونه تخلف بپرهيزند تا مخل نظم و امنيت شهروندان نباشند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار