مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: تنها یک روستای باقی مانده درشهرستان بدره مشکل قطعی برق داشت که با تلاش نیروهای این شرکت برق این روستا امروز وصل شد.
کد خبر: ۳۳۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 03 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛هادی شیرخانی اظهار کرد: بر اثر وقوع بارندگی و وزش باد شدید در اواخر روز جمعه گذشته برق برخی از نقاط شهرستان‌های ایلام، آبدانان، ایوان، دره شهر، بدره و چوار قطع شد که نیروهای امدادی این شرکت در اسرع وقت توانستند برق این مناطق را وصل کنند.
 
وی افزود: تنها یک روستا در شهرستان بدره مشکل قطعی برق داشت که با توجه به صعب العبور بودن راه، ابتدا تلاش برای برق‌رسانی دوباره این روستا با مشکل روبرو شد که در نهایت و با تلاش نیروهای این شرکت برق این روستا امروز وصل شد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام با بیان اینکه وزش باد و بارندگی شدید خسارت هایی را به تاسیسات و زیرساخت های این شرکت وارد کرده است، یادآور شد: میزان خسارت های وارده به زیرساخت های برق شهرستان های ذکر شده توسط کارشناسان این شرکت در دست اقدام است و به زودی میزان برآورد اولیه خسارت ها اعلام می شود.
 
بارش شدید باران همراه با وزش باد که از اواخر روز چهارشنبه تا روز جمعه هفته گذشته ادامه داشت علاوه بر جاری شدن روان آب های سطحی و آبگرفتگی معابر شهری و کند شدن تردد خودروها در جاده های درون و برون شهری، باعث قطعی برق در برخی شهرستان ها استان نیز شد./ف
برچسب ها: برق ، تابناک ایلام ، وصل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار