مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز خانواده های شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 95-94 شهرستان ایوان روز سه شنبه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش با حضور مسئولان و خانواده های دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 29 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛در این ائین 23دانش آموز دختر و 20 دانش آموز پسر ممتاز مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه معرفی و با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل بنیاد شهید استان ایلام گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر باید نخبه در علم و تحصیل و ترازهای بالای دانش باشند و بخش عمده ای از این مسیر در دست خود دانش آموزان است که در آبادانی میهن اسلامی به ایفای نقش بپردازند.
 
کریم دارایی یادآور شد: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و باید در جهت اهداف والای آنها قدم برداریم و راه آنها را ادامه دهیم چرا که ادامه راه پرافتخار شهیدان و ایثارگران برای فرزندان نوید موفقیت و پیروزی در تمامی مراحل زندگی بخصوص تحصیل است.
 
وی با بیان اینکه در این انتخاب معیارهایی مانند معدل بالا و رشته تحصیلی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: ارتقای انگیزه این دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالا، تشویق سایر دانش آموزان در کسب علم و دانش و شناسایی استعدادها تاثیرگذار است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار