تیم فوتبال سرخ جامگان آریای قزوین درادامه رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور نماینده کرج را با شکست بدرقه کرد.
کد خبر: ۳۳۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 29 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین خبرگزاری فارس از قزوین، در ادامه رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال سرخ جامگان آریای قزوین موفق شد تیم فرید کرج را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و دومین پیروزی فصل خود را در این رقابت‌ها به دست آورد.

نماینده فوتبال استان قزوین در این رقابت‌ها در حالی موفق شد دیدار خود مقابل نماینده کرج را با پیروزی پشت سر بگذارد که این تیم تا پایان هفته هشتم تنها توانسته دو پیروزی را از آن خود کند.

تیم فوتبال سرخ جامگان آریای قزوین که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، پس از تیم سفیر آبیک و چند تیم دیگر که در پنج سال اخیر در این رقابت‌ها حاضر شده‌اند، به عنوان نماینده استان قزوین در این مسابقات حاضر شده است.

گرچه حضور تیم‌های فوتبال استان قزوین در رقابت‌های لیگ دو و سه باشگاه‌های کشور در طول سال‌های گذشته نتوانسته راهگشای علاقمندان به فوتبال باشد و همگی نمایندگان این استان نتایج درخور توجه و خوبی را کسب نکرده‌اند تا رویای حضور تیمی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر فعلاً منتفی باشد.

تیمداری بدون پشتوانه در لیگ‌های باشگاهی کشور  به نظر می‌رسد اتفاقی است که در مجموعه فوتبال استان قزوین رخ‌نمایی کرده، تیم‌هایی که بدون پشتوانه مالی و کمترین امکانات بسته می‌شوند و در اواسط مسابقات از نبود حامی مالی مناسب گله‌مندی می‌کنند.

گرچه حمایت‌های مالی هم در طول سال‌های گذشته برای باشگاهی همچون کاسپین در نظر گرفته شد، اما عدم برنامه‌ریزی مناسب و نبود مدیری خوش‌فکر عملاً کاسپین را هم به لیست تیم‌های ناکام در راه رسیدن به لیگ برتر ناکام گذاشت.

تیم کاسپین پنج سال قبل با حمایت مجموعه شهرداری‌های استان قزوین به نظر می‌رسید می‌تواند پس از چند سال آرزوی فوتبال دوستان قزوینی در راه رسیدن به رقابت‌های لیگ برتر را محقق سازد، اتفاقی که تا کنون محقق نشده و قطع به یقین امسال هم تحقق پیدا نخواهد کرد.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیروزی تیم فوتبال سرخ جامگان آریای قزوین مقابل تیم فرید کرج اظهار داشت: این دیدار در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور رخ داد و نماینده این استان در این بازی نتیجه مطلوبی را کسب کرد.

محمود عبدالهی افزود: تیم فوتبال سرخ جامگان آریای قزوین در این دیدار که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، به خوبی از امتیاز میزبانی بهره‌مند و موفق شد نتیجه خوبی را کسب کند.

گفتنی است، تیم سرخ جامگان آریای قزوین با کسب این پیروزی در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ سه هشت امتیازی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار