کد خبر: ۳۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 10 May 2015
به گزارش ایرنا، غلامرضا مصباحی مقدم در حاشیه برگزاری مراسم ختم والده علی امانی قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) در میدان شهدا در جمع خبرنگاران گفت: در نشست هیات جامعتین در مورد مسایل مختلف از جمله شکل گیری مجدد کمیته 8+7 پیش از شروع دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی صحبت هایی مطرح شد که زمان خاصی برای تشکیل این کمیته در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: تاکنون چندین نشست مشترک بین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز در خصوص شرایط و نحوه ورود به انتخابات و شکل گیری کمیته های مجلس دهم صورت گرفته است.

مصباحی مقدم در خصوص احتمال شکل گیری و ترکیب کمیته 8+7 در انتخابات پیش رو گفت: این پیشنهاد مطرح شده است ولی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

در آبان ماه سال 1389پس از تشکیل جلسه 30 نفره اصولگرایان با رئیس جمهوری وقت بنا بر توافقات انجام گرفته حبیب الله عسگر اولادی، علی اکبر ولایتی و غلامعلی حداد عادل مامور پیگیری وحدت در میان اصولگرایان شدند و این سه نفر پس از فراز و نشیب های زیاد و با همکاری جامعتین سازوکار 8+7 را برای فراگیری بیشتر اصولگرایان طراحی کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار