وریا غفوری هنگام دریافت جایزه خود در ورزشگاه آزادی به تلفظ اشتباه نام خانوادگی‌اش با لبخند واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹ 07 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، بسیاری از فوتبالدوستان و گزارشگران ایرانی هنگامی که برای اولین بار با نام وریا غفوری مواجه شدند در تلفظ نام کوچک این فوتبالیست کردزبان به اشتباه افتادند و حتی در مواقعی کار خود را راحت کرده و او را پوریا(!) خطاب می‌کردند. مدافع ملی‌پوش سپاهان شاید فکرش را نمی‌کرد که نام خانوادگی‌اش که برخلاف اسم کوچک او در دیگر نقاط کشور به غیر از کردستان هم کاملا رایج است در یک مراسم مهم اشتباه تلفظ شود.
این بازیکن که طبق نظرسنجی سازمان لیگ از سوی مردم به عنوان بهترین نماینده لیگ برتر ایران در جام ملت‌های آسیا انتخاب شد دیروز برای تحویل جایزه خود که یک خودروی mvm ۵۵۰ بود در ورزشگاه آزادی حاضر شد. اما نماینده شرکت مدیران خودرو هنگام تحویل سوئیچ این اتومبیل مدل جدید به بازیکن سپاهان او را به اشتباه وریا غفاری(!) خطاب کرد.
جالب آنکه واکنش مدافع سپاهان به این اشتباه عجیب فقط یک لبخند بود. زمانی در یکی از نشست‌های خبری آسیایی سپاهان مترجم (احتمالا به دلیل حضورهای پرتعداد آن زمان منصور ابراهیم‌زاده در آن قبیل کنفرانس‌ها) امید ابراهیمی را مرتبا به اشتباه امید ابراهیم‌زاده معرفی می‌کرد. هافبک وقت سپاهان هرچند آن اشتباه را به روی مترجم نیاورد اما با اخم و تخم ناراحتی خود را نشان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار