مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از راه‌اندازی خط ویژه صادراتی در یکی از کشتارگاه‌های مرغ استان حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 21 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایسنا،شهرام قنبری افزود: در حال حاضر هیچ  کدام ازکشتارگاه های طیور استان مجهز به خط "02" که خط ویژه صادراتی می‌باشد، نیستند.  

قنبری افزود: اقدامات لازم برای خرید تجهیزات لازم برای تجهیز کشتارگاه بهاران به خط ویژه صادرات انجام شده و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا دو ماه آینده این کشتارگاه به خط "02" مجهز شود.

به گفته مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه همچنین کارهای مربوط به تجهیز دو کشتارگاه نازگل صحنه و سیمرغ ماهیدشت نیز به خط "02" در حال انجام است.

 وی در ادامه با بیان اینکه در خط کشتار "02" تمام کارهای مربوط به کشتار و بسته بندی مرغ توسط دستگاه‌ انجام می‌گیرد، گفت: یکی از چالش‌های پیش‌روی صادرات مرغ در استان کرمانشاه مجهز نبودن کشتارگاه‌های مرغ استان به خط ویژه صادراتی است که با راه‌اندازی خط "02" امکان عرضه مرغ تولیدی  مازاد بر نیاز استان به بازارهای خارجی فراهم خواهد شد.

قنبری در ادامه با بیان اینکه در استان کرمانشاه 9 کشتارگاه طیور داریم، گفت: تنها شش کشتارگاه از این کشتارگاه ها در حال حاضر فعال هستند.

مدیر طیور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه میزان تولید مرغ سالانه استان را 65 هزار تن اعلام کرد و افزود: نیاز سالانه استان به مرغ حدود 44 هزار تن می‌باشد.

قنبری نیاز روزانه استان به مرغ را 120 تن دانست و افزود: در استان مازاد تولید مرغ داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار