تعدادی از بانوان هیات بانوان پارک بانوان شهر محمدیه از موزه تنوع زیستی این شهر بازدید کردند
کد خبر: ۳۳۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 21 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین بله نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین سیاوش غیاثوندرییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد 60 نفر از اعضای هیات بانوان پارک بانوان محمدیه از موزه تنوع زیستی محمدیه بازدید کردند.

غیاثوند تصریح کرد: این موزه به منظور تحقیق، توسعه زیست محیطی و همچنین انتقال اطلاعات، آگاهی، آموزش و تفریح عموم مردم و همچنین شناساندن هر چه بیشتر محیط طبیعی با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین و شهرداری محمدیه در دی ماه سال ۱۳۸۷ افتتاح و به بهره برداری رسیده و در هفت ماه گذشته نیز بیش از 2609 نفر از آن بازدید کرده اند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست البرز افزود: این موزه شامل سه بخش سالن ورودی، سالن اصلی و سالن آموزشی با مساحت ۴۰۰ متر مربع می باشد که سالن اصلی آن با سعت ۲۱۵ متر مربع دارای ۱۸ غرفه با ترکیبی از نقاشی، دیاروما و سه بخش ویترین نمایشی و 300 نمونه جانوری است و بازدید از آن برای عموم مردم رایگان است.

وی در ادامه یادآور شد: سالن اصلی و ویترین ها با الهام از طبیعت استان قزوین و زیستگاههای طبیعی همراه با نمونه های جانوری، گیاهی، اسکلت، پنل و سنگ طراحی شده است به طوری که بازدید کنندگان با مراجعه به این موزه می توانند برداشت و تصویر تقریبا جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار