شهید جاسم در پی شلیک گلوله ای که از یک سمت بدن وی وارد و از سمت دیگر بدن مطهرش خارج شده به شهادت رسید و احتمالا هدف گلوله تک تیراندازان گروه تروریستی داعش قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 19 November 2016

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به محل عملیات «قادمون یا نینوی» عراق، سید جاسم آل شبر فرمانده یگان چک و خنثی نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) عصر روز جمعه در منطقه فرودگاه تل عفر به هنگام پاکسازی منطقه یاد شده، هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

برپایه این گزارش، شهید جاسم در پی شلیک گلوله ای که از یک سمت بدن وی وارد و از سمت دیگر بدن مطهرش خارج شده به شهادت رسید و احتمالا هدف گلوله تک تیراندازان گروه تروریستی داعش قرار گرفته است.
1 میلیون دلار جایزه دختر صدام برای انگشت این شهید + تصویر 
او بارها در جریان مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش و گروههای بعثی هدف سوء‌قصد قرار گرفت و از نواحی مختلف بدن مجروح شد و در نهایت در آستانه اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این گزارش می افزاید، رغد صدام دختر صدام حسین رئیس ملعون رژیم بعث عراق فقط برای قطع انگشت اشاره دست راست سید جاسم آل شبر١میلیون دلار جایزه گذاشته بود.
این شهید شجاع لشکر اسلام دومین شهید خانواده است و برادرش سید مازن‌آل شبر نیز پیشتر در عملیات آزاد سازی تکریت به شهادت رسیده بود.

بدن مطهر این سردار شهید امروز (شنبه) در کربلا و سپس در نجف تشییع و به خاک سپرده می شود.
 
1 میلیون دلار جایزه دختر صدام برای انگشت این شهید + تصویر 
 
1 میلیون دلار جایزه دختر صدام برای انگشت این شهید + تصویر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
روحش شاد ، دختر صدام‌هم به زودی سقط میشه پدر سگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار