فرماندار سنقر و کلیایی گفت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و مرکز بهداشت، 405 مورد بازرسی از خبازی های شهر و روستاهای این شهرستان انجام شده است.
کد خبر: ۳۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، یاور محمدی روز شنبه در جلسه آرد و نان سنقر و کلیایی افزود: در این راستا 18 پرونده تخلف خبازیها به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی توسط تعزیرات حکومتی تشکیل شده که 17 مورد آن مختومه و یک مورد دیگر در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه کیفیت، کمیت، قیمت و اهمیت رعایت بهداشت در پخت و عرضه نان، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: کنترل و بازرسی از خبازیها از سوی بازرسان بایستی با جدیت بیشتر از گذشته انجام گیرد.
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: امروز دولت تدبیر و امید در بحث بهداشت و درمان بیشترین هزینه ها را متحمل می شود که بایستی قوانین و معیارهای بهداشتی در خبازیها بخصوص میزان سبوس استاندارد در آرد تولیدی در کارخانه ها و استفاده در خبازی ها به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
بررسی درخواست های متصدیان خبازیها در بحث انتقال محل، تغییر در پخت و احداث واحد های جدید خبازی و انتخاب بهترین واحد خبازی و تشویق آن، مواردی بود که در جلسه آرد و نان این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار