رئیس شورای شهر آبدانان گفت: پس از قبول استعفای شهردار فعلی، اعضای شورای اسلامی شهر آبدانان حجت مرادخانی از کارکنان شهرداری را بعنوان سرپرست شهرداری تا زمان انتخاب شهردار جدید، معرفی کردند.
کد خبر: ۳۳۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 19 November 2016
 رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان از موافقت اکثریت اعضای شورا با استعفای علی پورساعدی شهردار فعلی این شهر خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛ اکبر قاسمی روز شنبه اظهار کرد: موضوع استیضاح شهردار آبدانان از چند ماه پیش توسط چهار نفر از اعضای هفت نفره شورای اسلامی شهر آبدانان در دست پیگیری بود ولی با مخالفت سه عضو دیگر شورا به نتیجه نمی رسید.
 
وی افزود: با توجه به اختلاف نظر و دیدگاه های مخالفان در خصوص ماندن و یا رفتن شهردار و نا هماهنگی و اختلال در روند انجام خدمات به شهروندان، شهردار شامگاه جمعه استعفای خود را بصورت کتبی به شورای شهر تسلیم کرد که در جلسه ای مورد موافقت اکثریت اعضا قرار گرفت.
 

 شهردار مستعفی آبدانان نیز در خصوص علت استعفایش از سمت شهردار  گفت: 2 دستگی و اختلاف نظر اعضای شورای شهر مهمترین علت این تصمیم است.
 
علی پور ساعدی افزود: از چند ماه پیش تاکنون اختلاف نظر شدید شورای شهر و مخالفت های مکرر برخی اعضا با برنامه های کاری و اقدام های اجرایی شهرداری، ادامه کا را با مشکل روبرو کرد لذا بخاطر جلوگیری از هر گونه بی نظمی و خلل در ارائه خدمات به شهروندان استعفای خود را به شورای شهر تقدیم کردم که مورد پذیرش هم قرار گرفت
 
علی پورساعدی مهرماه سال 93 با رای اکثریت شورای اسلامی بعنوان شهردار شهر 30 هزار نفری آبدانان انتخاب شده بود./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
خدا پدر قانونگزار بیامرزد که اجازه نداده اعضاء شوراها سرپرست شهرداریها بشن و الا در نقاطی که شوراها میل به منافع طلبی دارن چند ماه چندماه خودشون سرپرست میشدن و ریش وقیچی دست خودشون بود و واژه شهردار شال وکلاهش جمع میکرد و می رفت به موزه جهانی !!!!!!!!!!!! والله مترقی ترین قانونها توی کشور ایرانه متاسفانه ما در اجرا قوانین مشکل داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار