مسئولان استان هر بار با بهانه‌های مختلف و با پاسکاری‌های متداول، تا آخرین روز‌های مانده به زمان درخواست تجمع از عدم اطلاع معاونت سیاسی استاندار می‌گویند.
کد خبر: ۳۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 10 May 2015
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان البرز می‌گوید: متاسفانه با پیگیری‌ها و پافشاری جنبش دانشجویی مبنی بر تجمع در مقابل استانداری البرز در اعتراض به عدم تکذیب فکت شیت آمریکایی و انتشار نمونه ایرانی آن توسط وزارت امور خارجه، استانداری البرز برای دومین بار به دغدغه مندان و نخبگان استان البرز پاسخ نداد.
اظهارات علی فلاحتکار را خبرگزاری بسیج منتشر کرده و به نقل از وی نوشته است: آقای رییس جمهور در تریبون ها و شعارهای انتخاباتی خود دم از آزادی بیان و تحمل نقد منتقدان می‌زدند، ولی نمایندگان دولت در استان، با ایجاد فضای خفقان و جلوگیری از رساندن صدای دانشجویان به تیم مذاکره کننده هسته‌ای نشانه‌ای از بذر امید و تدبیر را در ذهن نخبگان استان نکاشتند و باز هم مصداق عینی عدم همدلی دولت با ملت را مشاهده نمودیم.
عضو شورای تبیین مواضع دانشگاههای کشور گفت: مسئولان استان هر بار با بهانه‌های مختلف و با پاسکاری‌های متداول این درخواست بین فرمانداری و استانداری تا آخرین روز‌های مانده به زمان درخواست تجمع از عدم اطلاع معاونت سیاسی استاندار می‌گویند.
فلاحتکار ادامه داد: مطالبه دانشجویان همه در چارچوب عقل و منطق و در راستای کمک به تیم هسته ای است ولی ظاهرا مسئولان طرف غربی را محرم‌تر از نخبگان کشورشان می انگارند.
وی در پایان عنوان کرد: به هر حال جنبش دانشجویی باز هم به سستی و سهل انگاری مسئولان استانداری از پای نمی نشیند و به زودی درخواست مجوز تجمع را در تاریخ  ۲۴اردیبهشت به فرمانداری کرج و استانداری البرز برای سومین بار ارسال می کند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ايمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
دست استانداري درد نكنه
آيا به موافقان اين تفاهمنامه هم اجازه تجمع جلوي استانداري براي حمايت ميدن كه صداي مخالفا دراومده؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
به نظر من انتشار فکت شیت اعتبار بخشیدن به نظر و فکت شیت آمریکاییها است و مسئولان عالی نظام هم این کار را به مصلحت ندیدند. بهتر است جوانان بسیجی عزیز به مصلحت بزرگان نظام احترام بگذارند....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار