کد خبر: ۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 07 February 2015

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه عکس انقلاب، صنایع دستی و تئاتر کودکان روز شنبه در خانه فرهنگ مهستان شهرداری شهر جدید هشتگرد استان البرز گشایش یافت.
شهردار شهر جدید هشتگرد درحاشیه این نمایشگاه ، آشنا کردن کودکان ، نوجوانان و جوانان با رویکرد انقلاب ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه ، انتقال پیام امام و شهدا به زبان هنر به نسل امروز و به نمایش گذاشتن توانمندی هنری شهروندان ذکر کرد.
کامران عظیم زاده گفت: در این نمایشگاه آثار هنری شهروندان با موضوع انقلاب اسلامی ، جشن انقلاب ، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال های گذشته در قالب عکس ، روزنامه دیواری ، مقاله ، صنایع دستی و تئاتر کودکانه دردید عموم قرار گرفته است .
به گزارش ايرنا وی، برگزاری مسابقات فرهنگی ، پاسخ به سوالات کودکان و نوجوانان در زمینه انقلاب ، نقاشی و دلنوشته با موضوع انقلاب توسط کودکان و نوجوانان بازدیدکننده را از دیگر بخش های این نمایشگاه برشمرد.
به گزارش ايرنا شهردار شهر جدید هشتگرد در ادامه به برنامه این شهرداری در دهه فجر پرداخت و افزود: برای خدمات رسانی به مردم در بخش مسکن مهر تاحیه یک خدمات شهری شهرداری در فازهای 4 و 7 فعالیت خود را آغاز می کند.
وی،احداث جاده تندرستی ، پیست دوچرخه سواری ، فضای سبز ، پارک محله ای و رونمایی از سند چشم انداز 5 ساله را از دیگر برنامه های مورد افتتاح این شهرداری در شهر جدید هشتگرد عنوان کرد.
این نمایشگاه به مدت 11 روز در خانه فرهنگ مهستان شهر جدید هشتگرد در دو نوبت صبح و عصر دایر است .
شهر جدید هشتگرد با 60 هزار نفر جمعیت در شمال شهرستان ساوجبلاغ استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار