معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تفاهمنامه همکاری مشترکی به دنبال سفر گروهی از روانپزشکان آلمانی و افغانستانی به مشهد با هدف گسترش فعالیتهای علمی، تحقیقاتی و آموزشی بین سه کشور منعقد شده است.
کد خبر: ۳۲۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 16 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، دکتر محسن تفقدی گفت: بر اساس این تفاهمنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان مرکز آموزش علوم روانپزشکی تعیین و به همین منظور نخستین مدرسه تابستانی سال آینده با همکاری اساتید برجسته آلمانی در مشهد تشکیل خواهد شد.
وی تعامل استاد و دانشجو و اجرای طرحهای تحقیقاتی مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آلمان را از دیگر بندهای این تفاهمنامه عنوان کرد.
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: با توجه به پیشرفتهای وسیع جهانی در عرصه علوم پزشکی ارتباطات قوی و همکاریهای بین المللی با دانشگاههای دیگر نقش موثری در هم افزایی و ارتقا علمی کشور خواهد داشت.
وی ادامه داد: از این رو دانشگاه علوم پزشکی مشهد مصمم است در جهت برقراری روابط بین المللی با دانشگاههای سایر کشورها گام بر دارد و به تبادلات علمی و تحقیقاتی بپردازد.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان قطب پزشکی شرق کشور دارای هشت هزار دانشجو و افزون بر 17 هزار کارمند بهداشتی و درمانی است.
 
منبع: وب دا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار