مدیر اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: سفرهای تفریحی مددجویان آسایشگا کهریزک آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 09 May 2015
به گزارش فارس محبوبه زیارتی اظهار داشت: تقویت روحیه، بالا بردن امید به زندگی و در یک کلام زندگی‌بخشی به مددجویان تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک رسالت ما است، ضمن آنکه عزیزان ساکن در این مرکز همانند همه انسان‌های دیگر نیاز به مسافرت و تفریح دارند و وظیفه ماست که زمینه لازم را برایشان مهیا کنیم.

مدیر اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: برای سال جاری در مجموع 25 گروه مختلف از معلولان و سالمندان را در گروه‌های 15 نفره پیش‌بینی و ثبت‌ نام کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم تا پایان مهر‌ماه همه این گروه‌ها را طبق برنامه اعزام کنیم.

زیارتی اولویت اعزام مددجویان به سفرهای امسال را برشمرد و گفت: در گروه‌بندی‌های سال جاری، مبنای ما بر این بوده آن دسته از مددجویانی که به دلیل ضعف و ناتوانی کمتر از آسایشگاه خارج می‌شوند را به سفر بفرستیم، گرچه برای همراهان و پرستاران کار به مراتب سخت‌تر خواهد شد اما معتقدیم در روحیه عزیزانمان تأثیرات بسیار مثبتی را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: همچنین به آن دسته از مددجویان آگاهی که در برنامه‌های گوناگون موجود فعال‌تر و پویاتر از دیگر هم‌نوعان خود مشارکت دارند، توجه بیشتری خواهیم کرد تا سایران نیز سعی کنند با شرکت در انواع برنامه‌ریزی‌ها، از توانایی‌های خود در زندگی روزمره بیشتر استفاده کنند.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه با تشکر از همراهی‌های نیکوکاران گرامی مجموعه یادآور شد: همچنان که مطابق همه‌ساله نیکوکاران عزیز در تهیه ملزومات سفر مددجویان آسایشگاه مشارکت دارند، آماده هستیم انواع نیازها و کمبودهای موجود را برای بهتر کردن این سفرها، از طریق خیران گرامی برطرف کنیم.

زیارتی بیان داشت: با اعزام اولین گروه از سالمندان به استان سرسبز مازندران، برنامه مسافرت‌های تفریحی مددجویان آسایشگاه کهریزک آغاز شد.

مدیر اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: ویلای ساحلی نشتارود از صبح روز شنبه 19/2/94 پذیرای گروه‌های مختلف معلولان و سالمندان ساکن در آسایشگاه کهریزک خواهد بود تا با اقامتی پنج روزه و استفاده از انواع مواهب خدادادی، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

میهمان‌نوازی کاشانی‌ها از مددجویان کهریزک

زیارتی عنوان کرد: شهر تاریخی کاشان با انواع جاذبه‌های گردشگری، همواره مورد توجه علاقمندان به فرهنگ اصیل ایرانی قرار دارد. به همین جهت جمعی از مددجویانی که در محل زندگی خود بسیار فعال و خود پویا هستند، برای تشویق و بالا رفتن روحیه زندگی، در سفری یک روزه به این شهر اعزام شدند.

مدیر اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک خاطرنشان کرد: دیداری پرخاطره از گلاب‌گیری سنتی در نیاسر، اولین بخش این سفر بود و بعد از آن گروه تصمیم گرفت تا با دیدار از آسایشگاه گلابچی کاشان، عیادتی از معلولان ساکن در آن مرکز داشته باشد که با استقبال و همراهی گرم مسئولان گلابچی، ساعاتی را میهمان این بزرگواران بودند و بالاخره باغ تاریخی فین کاشان که جزو میراث فرهنگی کشور عزیزمان است، مسیر گردشگری این گروه شد، که این بار نیز مسئولان این باغ با پذیرایی گرم از مددجویان آسایشگاه، آنان را در این دیدار همراهی کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار