فرماندار بشرویه:
فرماندار بشرویه با اشاره ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد گفت: این پیروزی ارزشمند نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۲۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 15 November 2016
 علیرضا زمان‌زاده صبح امروز درنشست برنامه‌ریزی هفته بسیج در شهرستان بشرویه افزود: پیروزی و شکست حصر سوسنگرد دارای ابعاد گسترده‌ای بوده که تاکنون آن گونه که شایسته است به آن پرداخته نشده است.
وی بیان کرد: ایران در حالی وارد هشت سال جنگ تحمیلی شد که دارای نیروی نظامی تازه شکل گرفته و نوپا بود و در زمینه‌های مختلف مورد هجمه‌های دشمنان انقلاب قرار داشت و افرادی نظیر بنی‌صدر در پست‌های حساسی بودند که از درون سعی داشتند تیشه به ریشه انقلاب بزنند اما ژرف‌نگری امام خمینی (ره) موجب ناکامی دسیسه‌ها و برکناری این افراد شد.
فرماندار بشرویه اظهار داشت: امام راحل(ره) با اتکا به نیروهای مردمی و با صدور فرمان تشکیل بسیج، کشتی انقلاب را در اوج حملات و توطئه‌های دشمنان، به خوبی هدایت کرد و امروز پایداری نظام ما با تشکیل بسیج و تداوم آن در بیش از سه دهه گره خورده است و بزرگداشت این مقوله نباید تنها به یک هفته محدود شود.
زمان‌زاده با تاکید بر اجرای برنامه‌های محوری و تاثیرگذار در هفته بسیج اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای نسل جدید جهت آشنایی عمیق با رخداد ارزشمند دفاع مقدس و نقش بسیج باید در تمام برنامه‌ها مورد تاکید و توجه قرار گیرد.
وی افزود: منویات مقام معظم رهبری راهگشای برون رفت از مشکلات و چالش‌های پیش رو است و در این هفته باید با اجرای برنامه‌های کارآمد زمینه پیاده‌سازی و محقق شدن بیانات مقام معظم رهبری فراهم آید.
همایش بزرگ مدافعان حرم و همایش گفتمان انقلابی‌گری در بشرویه برگزار می‌شود
فرمانده سپاه بشرویه نیز در این جلسه از برگزاری همایش بزرگ مدافعان حرم در طول این هفته خبر داد و گفت: این همایش با حضور تمام ردهها و اقشار بسیج مردم منطقه برگزار می‌شود.
سرگرد علی خبازی با اشاره به 26 آبان سالروز آزاد سازی سوسنگرد اظهار کرد: سوسنگرد تنها محور دستیابی رژیم بعثی عراق به اهواز بود و بر همین اساس اشغال این منطقه برای رژیم صدام اهمیت زیادی داشت.
وی اضافه کرد: ارتش بعثی صدام با یورش به سوسنگرد توانست در 23 آبان این شهر را تصرف کند اما با درایت و ژرف اندیشی عمیق امام راه (ره) و نقش برجسته شهید چمران سوسنگرد در کوتاه‌ترین زمان آزاد شد که این نبرد با پشتوانه نیروهای مردمی و رزمندگان بسیجی به پیروزی رسید که اگر این اخلاص و اعتقاد نبود این پیروزی محقق نمی‌شد.
فرمانده سپاه بشرویه بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب بسیجی بودن را افتخار می‌دانست و طنین‌انداز شدن تفکر و نوای بسیج را موجب دورشدن چشم طمع دشمنان از کشور می‌دانست.
وی اظهار داشت: به جهت تبیین نقش بسیج و تجلیل از بسیجیان بشرویه ستاد برنامه‌ریزی برنامه‌های اجرایی هفته گرامیداشت بسیج تشکیل شده است.
خبازی برگزاری همایش گفتمان انقلابی‌گری را از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته دانست و اضافه کرد: برگزاری مراسم اربعین حسینی و نهضت روشنگری و بصیرتی همراه با راهپیمایی حسینی و عزاداری که با همکاری ستاد اربعین اجرا می‌شود از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه بشرویه خطبه خوانی حضرت زینب(س)، دیدار با خانواده‌های شهدا، یادواره‌های شهدا، برپایی نشست‌های بصیرتی، گردهمایی حلقه‌های صالحین و بازدید از طرحهای اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد
30 آبان تا 6 آذرماه با عنوان هفته گرامیداشت بسیج نام‌گذاری شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار