رئیس هیئت هاکی استان قم با بیان این که تیم هاکی قم در جمع ۸ تیم برتر کشور قرار دارد گفت: توسعه هاکی در قم مستلزم راه اندازی مدرسه هاکی است.
کد خبر: ۳۲۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 14 November 2016
به گزارش تابناک قم، جعفر جعفری مجد اظهار داشت: بر خلاف آن که ایران در رشته هاکی در جهان خود را مطرح کرده است اما رشته هاکی برای مردم قم همانند رشته‌های دیگر نام آشنا نیست پس در ابتدا باید این رشته را همگانی کنیم و به این منظور نیاز است در بوستان‌ها و مجامع، تمریناتی برای عموم برگزار شود تا مردم از نزدیک با این رشته ورزشی آشنا شوند.

وی افزود: توسعه هاکی در قم مستلزم راه اندازی مدرسه هاکی است به طوری که در استان قم تنها ۲ پایگاه هاکی در سالن حضرت ابوالفضل (ع) در منطقه شاه ابراهیم و شیخ آباد وجود دارد و به دلیل کمبود سالن طبیعتاً مسابقات استانی هم برگزار نشده است.

رئیس هیئت هاکی استان قم گفت: قول تأمین سالن را از مدیر کل ورزش و جوانان استان را گرفته‌ایم و امیدواریم این وعده تحقق یابد و وضعیت هاکی استان قم، در رده سنی پایه، در جایگاه اول و دوم کشوری است به طوری که هاکی بازان ما در یک ماه گذشته توانستند در بخش مینی هاکی قهرمان کشور شوند و در بخش سالنی نیز عنوان نایب قهرمانی کشور را به دست آوردیم.

جعفری مجد بیان داشت: در رده سنی بزرگسالان، با وجود وضعیت ضعیف قم نسبت به کل کشور، ما در جمع ۸ تیم برتر کشور هستیم و ۸ تیم در لیگ برتر ایران حضور دارند و هاکی قم یکی از این ۸ تیم است و این یک ظرفیت است که نباید از کنار آن به سادگی گذر کرد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای گسترش این رشته در شهرستان‌های استان و در مدارس به کار خواهیم بست و عزم جدی برای تشکیل تیم بانوان در این رشته داریم تا بتوانیم در سال آینده نماینده‌ای از بانوان در لیگ داشته باشیم.

رئیس هیئت هاکی استان قم تصریح کرد: هاکی بانوان در قم به صورت محدود وجود دارد اما عقیده دارم نمایش جذابیت این رشته برای عموم مردم هم به افزایش آمار ورزشکار سازمان یافته ما در بخش مردان کمک می‌کند و هم بانوان را به این رشته علاقه‌مند خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار