با پایان رقابت در 3 رده سنی
مسابقات شنا قهرمانی استان قم با پایان جدال مدعیان کسب عناوین برتر در سه رده سنی بخش پسران، برترین‌های خود را شناخت.
کد خبر: ۳۲۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 13 November 2016
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های شنا قهرمانی قم با حضور استعدادهای شناسایی شده از طرح اوقات فراغت  سال جاری هیأت شنا، شیرجه و واترپلو قم برگزار شد و در حالی با معرفی برترین‌ها به پایان رسید که مربیان شنا قم نیز ناظر این رقابت‌ها بودند تا چهره‌های شاخص را برای اعزام به رقابت‌های کشوری شناسایی کنند.

با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای شناگران حاضر در این مسابقات، شرکت کنندگان در رده‌های سنی زیر هشت سال ویژه متولدین سال‌های 1388 و 1389، رده سنی هشت تا 10 سال ویژه متولدین سال‌های 1385 تا 1387 و رده سنی 11 تا 12 سال مخصوص متولدین سال‌های 1383 و 1384 با یکدیگر رقابت کردند.

در حالی که رقابت‌ برای کسب عناوین برتر در رشته 25 متر آزاد ویژه رده سنی زیر10 سال به انجام رسید، شناگران رده سنی 11 تا 12 سال نیز در رشته 50 متر آزاد به رقابت پرداختند و برترین‌ها با پایان جدال مدعیان در استخر شهدای فرهنگیان قم معرفی شدند.

در پایان این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رده سنی حکم و مدال قهرمانی اهدا شد و در حاشیه این رقابت‌ها طرح استعدادیابی اجرا شد تا بهترین‌ها برای عضویت در تیم‌های شنا استان قم به منظور اعزام به رقابت‌های رده‌های سنی مختلف شنا قهرمانی کشور برگزیده شوند و در ترکیب تیم منتخب شنا، شیرجه و واترپلو استان زیر نظر مربیان مجرب شنا قم به اردوی آماده‌سازی بروند.

در پایان مسابقات شنا قهرمانی استان قم که با عنوان بزرگداشت مقام دانش‌آموز به انجام رسید، تیم استخر کوثر با کسب 164 امتیاز بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه تیم استخر دریا با کسب 97 امتیاز مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد و تیم استخر شهدای فرهنگیان با کسب 94 امتیاز به مقام سوم این دوره از مسابقات بسنده کرد.

سعید سالاری از استخر دریا، پرنده غیبی از استخر کوثر و فرجی از استخر فرهنگیان در امر برگزاری این رقابت‌ها تعامل نزدیکی با هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم داشتند، ضمن اینکه مدیران و مسؤولان استخرهای حاضر در این رقابت‌ها آقایان غلامی، غیاثی، بهاءالدینی، مروی، رضائیان و گشتاسبی بودند.

مربیان حاضر در تیم‌های شرکت کننده در مسابقات شنا قهرمانی پسران قم لطیفی، اسحاقی، هاشمی، کاظمی، نصیری، عماد پرنیان، کریمی، طاهری، مختاری، ایری، آهنگری، داودنیا و ریاحی بودند و هیأت شنا قم از خانواده شناگران نیز به واسطه حضور در این رقابت‌ها تقدیر کرد.

داوران قضاوت کننده در مسابقات شنا قهرمانی پسران استان قم نیز مشهدی، بهمنی، هوشنگی، پرنیان،‌ علی‌نسب، طاهری، حسنی، ولی‌زاده، میری و رشیدی بودند در پایان پیکارهای رده سنی 8 تا 10 سال به ترتیب محمدحسن مختص‌آبادی، آراد مهدی‌زاده و یاسین عرب اول تا سوم شدند.

در پایان رقابت‌های رده سنی 11 تا 12 سال پیکارهای شنا پسران قهرمانی قم نیز پوریا بهرامی قهرمان شد، مظفری در جایگاه دوم ایستاد و فرجی به مقام سوم رسید، ضمن اینکه در پایان مسابقات رده سنی 13 تا 14 سال قائم‌مقامی، خاکدوست  و شاه‌محمدی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار