استاندار البرز گفت: برخی شرکت‌های خارجی برای تکمیل پروژه قطارشهری‌کرج اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۳۲۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 12 November 2016
«سیدحمید طهایی»، اظهار کرد: از زمانی‌که استاندار شدم، تکمیل پروژه قطار شهری‌ کرج را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار داده‌ام.

وی ادامه داد: این پروژه به‌علت برخی مشکلات از جمله ضعف‌هایی‌ که در قرارداد با پیمانکار وجود داشت چندین سال متوقف شده بود.

استاندار البرز افزود: در ابتدا مقرر بود با ایجاد اصلاحاتی ادامه تکمیل این پروژه به دست پیمانکار پیشین انجام شود، اما توافق لازم در این زمینه صورت نگرفت و در نهایت شرکت سابیر از پروژه کنار گذاشته شد.

این مسئول اضافه‌کرد: با توجه به تغییر پیمانکار امید است مسئولان هرچه زودتر نسبت به تکمیل ادامه این پروژه اقدام کنند.

استاندار البرز  گفت: هم‌اکنون راه‌اندازی حدود 15 کیلومتر از مسیر قطار شهری کرج در دستور کار است تا به زودی برای استفاده مردم آماده شود.

طهایی با اشاره به اعلام آمادگی چند شرکت خارجی برای تکمیل کل این پروژه توضیح داد: برخی شرکت خارجی از جمله چند شرکت معتبر چینی برای رایزنی جهت تکمیل کل این پروژه به البرز آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با سه‌گروه شرکت چینی در این زمینه مذاکره داشتیم‌ که یکی از آن‌ها قوی‌ترین شرکت دولتی چین و جزو 300 شرکت اول نامدار دنیا محسوب می‌شود.

استاندار البرز یادآور شد: اگر توافق حاصل شود، در آینده‌ای نزدیک حدود 27 کیلومتر از مسیر قطار شهری‌ کرج آماده راه‌اندازی می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار