دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس، گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و آسيب‌هاي اجتماعي، زنجيره انساني تحت عنوان "نه به اعتياد" با حضور دانش‌آموزان در شيراز ‏تشكيل مي‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 12 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدرضا ابراهيمي شنبه 22‌ آبان در جمع خبرنگاران گفت: اين مراسم با هدف آگاهی بخشی جامعه بويژه نوجوانان و جوانان در زمینه مخاطرات آسیب‌های اجتماعی از جمله مُعضل مواد مخدر در راستای ایجاد جامعه‌ای سالم، پویا و با نشاط تشكيل خواهد شد.

وي در ادامه گفت: آگاه‌سازي عموم افراد جامعه بويژه والدين و دانش‌آموزان نقش موثري در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر خواهد داشت.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس به آسيب‌هاي ناشي از مصرف مواد مخدر اشاره و اضافه كرد: پديده شوم مواد مخدر یکی از مُعضلات خطرناك جامعه بشرى در جهان متمدن امروز است، که می‌تواند از فردی به فرد دیگر و از نسلی به نسلی دیگر سرایت کند و ابعاد وسیع عوارض ناشی از مصرف آن، زندگی جسمی و روانی فرد و همچنین خانواده، فرهنگ، اقتصاد و اجتماع را به شدت متاثر و متضرر كند.

ابراهيمي یادآور شد: بهسازی درونی افراد جامعه، تقویت بنیان خانواده و انجام کارهای فرهنگی مؤثر در جلوگیری از گرایش افراد به مواد مخدر و كاهش آسيب‌هاي ناشي از آن بسیار ضروری است.

وی ضمن قدرداني از همكاري كليه دستگاه‌ها به‌ويژه آموزش و پرورش فارس، گفت: تشكیل حلقه‌ انسانی، نمادی از انزجار در برابر مُعضل مواد مخدر خواهد بود كه امیدواریم با همت و تلاش مسئولین و همراهی مردم فهیم بتوانیم نسبت به كاهش آسیب‌های ناشی از این پدیده شوم گامی مثبت برداریم.

براساس اين گزارش زنجیره انساني دانش‌آموزي در شيراز روز دوشنبه 24 آبان‌ماه ساعت 09:30 صبح از چهارراه شاهزاده قاسم تا ميدان شهيد حسين فهميده برگزار مي‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار