معاون اقتصادی استاندار خبر داد:
منوچهر حبیبی از معرفی الگوهای موفق در زمینه نماز در خلال برگزاری اجلاس استانی نماز خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 12 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری اجلاس استانی نماز با اعلام این خبر گفت: با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز در 14آذرماه سال جاری فضاسازی بیش از پیش نسبت به نماز در استان و حساس کردن مردم و مسوولین نسبت به این فریضه الهی ضرورت دارد که در همین زمینه الگوهای برتر شناسایی و معرفی خواهند شد.

حبیبی افزود: این اجلاس با محوریت تاثیر نماز در حوزه آسیب های اجتماعی برگزار می شود که امیدواریم شاهد دستاوردهای خوب آن باشیم.

وی  نماز را به عنوان ستون دین و راه رستگاری بشر و بهترین جلوه پرستش و عبادت خداوند توصیف کرد و گفت: اصلاح جامعه و جلوگیری از تخلفات، بزهکاری و مفاسد اجتماعی از کارکردهای نماز و تأثیر آن است که عدم برپایی آن موجب گرفتاری جوامع بشری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه خانواده ها و نهادهای متولی با اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی نماز می توانند گامی موثر در جهت سلامت اجتماعی بردارند اظهار کرد: نماز موثرترین و کم هزینه ترین عامل پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در بین اقشار مختلف است.

حبیبی افزود: در اجلاس استانی نماز الگوهای موفق توسط کمیته علمی ستاد شناسایی و معرفی خواهد شد.

وی ایجاد تکاپور و فضاسازی در استان را برای آماده شدن اجلاس استانی لازم دانست و از دستگاه های متولی بویژه دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خواست با همکاری شهرداری های استان نسبت به این امر مهم و تأثیرگذار استان اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار