ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد، رتبه چهارم استان های کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۳۲۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 11 November 2016
به گزارش تابناک یزد،دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: این ستاد در استان یزد همراه با ستاد ملی و با حضور 20 عضو دولتی و 12 عضو غیر دولتی (نمایندگان بخش های مختلف اقتصادی استان از جمله صنعت، کشاورزی و خدمات ) به ‌ریاست استاندار تشکیل و علاوه بر برگزاری جلسات مختلف در سال 94، تاکنون اقدام به برگزاری 13 جلسه هدفمند و منظم در سال 95 با 41 دستور کار و 51 مصوبه کرده است.
حمیدرضا نصیری زاده افزود: بر این اساس کارگروه های تخصصی 20گانه زیرنظر ستاد تشکیل شد که تاکنون بیش از 20جلسه تخصصی با بیش از 54 مصوبه داشته است.
وی ادامه داد: این ستاد پس از برگزاری جلسات کارگروه ها، 95 طرح و پروژه و فعالیت را در حوزه اقتصاد مقاومتی به تصویب رسانده و آنها را به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور اعلام کرده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد تصریح کرد: روز هجدهم آبان ماه رده بندی استانهای کشور از سوی فرهاد دژپسند دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور اعلام شده است.
به گفته نصیری زاده ، این رده بندی بر اساس گزارش استانداران، گزارش دبیر ستاد های استانی و همچنین گزارش عملکرد ستادهای استانی بر اساس چارچوب از قبل تعریف شده، صورت گرفته است.
دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با بیان اینکه این استان با کسب رتبه چهارم در بین استان های 'خوب' قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این امتیازبندی، استان های هرمزگان، مرکزی و کرمان در رده های اول تا سوم قرار دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار