هفته بیست ونهم لیگ برتر
به گزارش سرویس ورزشی تابناک تبریزهفته بیست و نهم و ماقبل آخرمسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس تیم های تبریزی به مصاف تیمهای تهرانی خواهند رفت.
کد خبر: ۳۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 09 May 2015

استقلال - تراکتورسازی؛

در همین راستا روز یکشنبه بیستم اردیبهشت ماه دو تیم تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران  در ورزشگاه آزادی و در حالی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت که در صورت پیروزی تراکتور سازان، این تیم قدم بزرگی به سوی قهرمانی در لیگ برخواهند داشت.

تراکتورسازی  حبیب گردانی را به دلیل محرومیت و فردین عابدینی، شهریار شیروند را به خاطر مصدومیت  ندارد. رویارویی آندرانیک تیموریان با استقلال هم از دیگر نکات جالب این بازی است. تیموریان در نیم فصل اول برای استقلال بازی کرد و اکنون با لباس قرمز مقابل این تیم قرار می‌گیرد. تراکتورسازی برای حفظ صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی لیگ برتر باید در این بازی پیروز شود و تساوی ممکن است قرمزپوشان تبریزی را از صدر به رده سوم بفرستد. بنابراین هر دو تیم در این مسابقه برد می‌خواهند.

گسترش فولاد - پرسپولیس؛ سرخپوشان محتاط مقابل آبی‌های تبریز

این مسابقه برای سرخپوشان در جدول لیگ حساسیتی ندارد و آنها فقط برای دفاع از اعتبار باشگاه خود به فکر برد هستند و دوست دارند با برد به استقبال دربی بروند. این در حالی است که پرسپولیس 5 بازیکن دو اخطاره دارد؛ بابک حاتمی، علی عسکر، سوشا مکانی، محسن بنگر و مهرداد کفشگری 5 بازیکن دو اخطاره پرسپولیس هستند که در صورت دریافت کارت زرد ممکن است دربی را از دست بدهند. بنابراین امکان دارد سرخپوشان هم محتاط‌تر از قبل در تبریز بازی کنند. پرسپولیس در صورت برد در این مسابقه ممکن است یک پله صعود کرده و به رده هشتم برسد.

گسترش فولاد تبریز برای بقا می‌جنگد و آبی پوشان تبریزی تلاش می‌کنند از پرسپولیس امتیاز بگیرند. شاگردان فراز کمالوند در صورت برد در این بازی بقای‌شان در لیگ برتر تضمین خواهد شد ولی مساوی ممکن است آنها را همچنان در خطر سقوط قرار بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار