دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان زنجان گفت: دو بانوی زنجانی در اردوی تیم‌ملی که هم‌اکنون در قشم در حال برگزاری است حضور دارند تا چهارم آذرماه عازم مسابقات جهانی شوند.
کد خبر: ۳۲۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 10 November 2016
غلامرضا شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با کمان در دو بخش داخل سالن و در فضای آزاد برگزار می‌شود که مسابقات جام‌جهانی مراکش یکی از مهم‌ترین رویدادها در این رشته محسوب می‌شود که آذرماه امسال برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: تیمی از ایران نیز در مسابقات حضور خواهد داشت که دو نفر از بانوان راه یافته در اردوی تیم‌ملی از استان زنجان هستند که در مسابقات جهانی مراکش حضور می‌یابند.
 
شربیانی تصریح کرد: فرشته قربانی و فاطمه قاسمی‌راد، دو ورزشکار زنجانی دعوت شده به اردوی تیم‌ملی هستند که اردوی نخست در تهران و اردوی دوم از 15 آبان تا اول آذرماه در جزیره قشم در حال برگزاری است و چهارم آذرماه نیز برای حضور در مسابقات جام‌جهانی عازم مراکش خواهند شد.
 
وی یادآور شد: اردوی تشکیل شده برای اعزام به مسابقات جام‌جهانی مراکش شامل رشته‌های ریکرو و کامپوند است که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.
 
شربیانی در ادامه افزود: فرشته قربانی یکی از ورزشکاران صاحب عنوان و با تجربه در این رشته محسوب می‌شود که در رنکینگ جهانی نیز رتبه 38 را به خود اختصاص داده است و می‌تواند یکی از امیدهای تیم‌ملی در کسب مقام در رقابت‌های جهانی باشد ولی فاطمه قاسمی‌راد اولین تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی و دعوت به تیم‌ملی را تجربه می‌کند که امیدواریم شاهد کسب نتایج خوبی در این مسابقات باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور موفق بانوان در این رشته ورزشی هستیم که با استعدادیابی‌های انجام شده، افزایش رشد حضور بانوان در این رشته ورزشی را شاهد خواهیم بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار