معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در بازدید از طرح های هادی روستاهای غرب گلستان قول داد که برای تامین منابع مالی طرح های هادی روستاهای کمتر برخوردار از محل اعتبارات ملی مساعدت شود.
کد خبر: ۳۲۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 08 November 2016
 معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در بازدید از طرح های هادی روستاهای غرب گلستان قول داد که برای تامین منابع مالی طرح های هادی روستاهای کمتر برخوردار از محل اعتبارات ملی مساعدت شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا شاملو روز دوشنبه در حاشیه این بازدید اظهار داشت که این مساعدت در جهت تکمیل و اجرای هرچه مطلوبتر طرح های هادی بخصوص آسفالت معابر روستایی و جدول کشی روستاهای کمتر برخوردار انجام می شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین استانی، فرمانداران گمیشان و بندرترکمن از نحوه اجرای طرح هادی در تعدادی از روستاهای این 2 شهرستان بازدید کرد. 
شاملو به منظور ارزیابی و بررسی نحوه و چگونگی اجرای طرح های هادی از 5 روستای چارقلی، خواجه نفس، آرخ بزرگ و قرنجیک خواجه خان شهرستان گمیشان و روستای چپاقلی بندرترکمن بازدید و از آخرین وضعیت اجرای طرح هادی و مشکلات آن آگاه شد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان های گمیشان و بندرترکمن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بزرگترین دغدغه در خصوص استمرار اجرای طرح های هادی در مناطق روستایی ،مباحث مربوط به اعتبارات و تامین منابع مالی است و این دو شهرستان از این مشکل در رنج هستند.
محمدعلی حیدری افزود: در بندرترکمن و گمیشان در مجموع 53 روستای بالای 20 خانوار داریم که در 34 روستا طرح هادی در حال اجرا می باشد.
به گفته وی؛ در 15 روستا فازهای دو و سه طرح هادی در حال انجام بوده و در 19 روستا نیز یک فاز اجرایی شده است.
حیدری همچنین تاکید کرد که معاون عمران روستایی بنیاد مسکن قول مساعد در خصوص تامین منابع مالی طرح های هادی روستاهای محروم را داد.
گمیشان و بندرترکمن با دارا بودن 67 هزار نفر و 60 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع هستند، بیشتر ساکنان این دو شهرستان را هموطنان نرکمن تشکیل می دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار