نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه نباید به آمریکایی ها خوشبین باشیم، گفت: آنها هیچ وقت خوبی و آرامش ما را نمی خواهند بلکه همیشه در فکر توطئه و دسیسه علیه کشور ما بوده و هستند.
کد خبر: ۳۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 04 November 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمنی های استکبار جهانی همچنان ادامه دارد و هرگز نباید به آنها دلخوش باشیم.
وی اظهار کرد: آمریکا و همدستانش زمانی از توطئه ها و وسوسه های شیطانی خود دست برمی دارند که ما را از دین دور کرده باشند، اما آنان کور خوانده اند.
آیت الله ناصری تصریح کرد: آمریکا با همراهی عربستان و مدیریت صهیونیست ها به حرکت های مذهبی و فرقه ای برای انحراف موج بیداری اسلامی دامن می زنند تا افکار عمومی جهان را نسبت به اسلام منحرف کنند.
وی گفت: بسیاری از مردم مسلمان و شیعه سوریه، یمن و عراق زیر بمب های استکبار جهانی و جلادان سوریه کشته می شوند که امیدواربم بزودی مردم این کشورها بر ظالمان پیروز شوند.
خطیب نماز جمعه یزد در ادامه به مساله فرهنگ اشاره کرد و افزود: مبداء و اساس هر کشوری فرهنگ آن است و رشد و کمال هر جامعه به فرهنگ آن بازمی گردد.
وی با بیان اینکه اگر فرهنگ حاکم برجامعه سالم باشد افراد آن جامعه به سمت و سوی خوبی ها هدایت می شوند و گرنه انسانها را منحرف می کند، افزود: دشمنان اسلام در پی تغییر فرهنگ کشور ما هستند که این زنگ هشداری به مسئولان فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاهیان است.
امام جمعه یزد در ادامه به راهپیمایی بزرگ زائران اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: چند سالی است این راهپیمایی به صورت منسجم و خوب برگزار می شود و این امر یادآور آرمان های امام حسین (ع)، احیای اسلام حقیقی و ناب محمدی (ص) و مقابله با ظالمان دین و اسلام است.
وی به انتخابات لبنان اشاره کرد و گفت: لبنان 2 سال درگیر برگزاری انتخابات بود، زیرا عربستان و ‌آمریکایی‌ها در امور داخلی آنها دخالت می‌کردند و نمی‌خواستند حزب‌الله بر سر کار بیاید و رشد کند، بلکه می‌خواستند کسانی را به قدرت برسانند که نوکر خودشان باشند.
آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: اکنون این انتخابات برگزار شده و امیدواریم که مردم لبنان خود را برای مقابله با ظلم و ستم ظالمان و تکفیری ها آماده کرده باشند و فریب غربی ها را نخورند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار