مرحله دوم و پایانی رزمایش سالیانه بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تحت عنوان محرم دربانروشان آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 04 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رزمایش محرم بسیجیان در تمام شهرستان های تابعه استان ایلام نیز به استعداد گردان های بیت المقدس و کوثر در 10 اردوگاه سپاه در حال برگزاری است.
 
این رزمایش به صورت غیر متمرکز و به استعداد کلی 31 گردان شامل 27 گردان بسیج بیت المقدس ویژه برداران و چهار گردان کوثر ویژه خواهران بسیجی با حضور بسیجیان پایگاه های شهری، روستایی و عشایری عضو گردان انجام می شود.
 
هدف از برگزاری این رزمایش تقویت انسجام بسیج در موقعیت های مختلف و دفاع از کوی و برزن و همچنین آمادگی رزمی و دفاعی برای مقابله با تهدیدهای احتمالی است که از نیازهای ضروری بسیج به عنوان یکی از ارکان اصلی دفاع از کشور محسوب می شود.
 
در این رزمایش عملیات های مختلفی چون کمین، ضد هلی برن، امداد و نجات، تاخیری، باز پس گیری و کنترل مناطق مهم از دشمن فرضی انجام می شود.
 
در این رزمایش 2 روزه شرکت کنندگان بعد از حضور در راهپیمایی 13 آبان در اردوگاه های از پیش تعیین شده مستقر شدند و در روز اول آموزش و توجیه برنامه ها برای افراد و در روز دوم هم صبگاه مشترک و آغاز رزمایش اصلی برنامه ریزی شده بود.
 
رزمایش محرم بسیجیان شهرستان ایلام در محل قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) واقع در منطقه بانروشان و با حضور مسئولان و همزمان با دیگر نقاط استان برگزار شد و در آن سلاح های سازمانی سبک مورد استفاده قرار گرفت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار