مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی از اجرای نواهای ضداستکباری توسط ۵۰ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی همزمان با ۱۳ آبان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 03 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ محمد ترشیزی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: در 13 آبان 3 رخداد را داشتیم که نخست تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 42، دوم شهادت دانش آموزان در سل 57 و سوم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 بوده است.

وی افزود: دانش آموزان نسل چهارم انقلاب گرچه دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، اما امروز با روحیه‌ای جهادی و حتی بهتر از نسل اول انقلاب به مبارزه با آمریکای پلید و استکبار جهانی پرداختند.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز به دنبال تربیت دانش آموزان انقلابی هستیم، خاطرنشان کرد: در راه حفظ و اعتلای این نظام و انقلاب 36 هزار دانش آموز و 4 هزار معلم شهید در سطح کشور تقدیم شده که از این میزان 2100 دانش آموز و 1700 معلم شهید از خراسان رضوی هستند.

ترشیزی گفت: بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در تعامل با سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بحث نواهای ضداستکباری را داشتیم و 50 هزار دانش آموز مشهدی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان به اجرای برنامه پرداختند.

علیرضا کاظمی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: شور و شعف دانش آموزان در سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مبارزه با این جنایتکار بزرگ از سال 57 آغاز شده و همچنان ادامه دارد و هیچگاه پایان نمی‌یابد.

وی افزود:  همه ساله پرشورتر از سال قبل شاهد برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سراسر کشور هستیم و حضور پرشور دانش آموزان در روز پنجشنبه در این راهپیمایی که روز تعطیلی مدارس است هم بسیار پررنگ بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه جنایات آمریکای خائن و حامیانش هیچگاه فراموش نمی‌شود، گفت: 13 آبان بهترین فرصت برای نشان دادن انزجار آحاد مردم به ویژه دانش آموزان از این جنایتکار بزرگ است.

کاظمی بیان کرد: دشمن با اقدامات شوم خود برای دانش آموزان در فضای مجازی برنامه دارد و می‌خواهد که آنان را فریب دهد و در این رابطه مجموعه‌هایی همچون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد با اقدامات مؤثر خود آن‌ها را آگاه کرده‌اند تا آینده‌سازان فردای جامعه فریب دشمنان پلید و مکار را نخورند.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار