گردان با اشاره به اینکه اسکان در رفت و به ویژه برگشت زائران اربعین حسینی نیازمند اقدامات ویژه‌ای است که باید تدابیر لازم در این زمینه از مدت‌ها پیش اندیشیده می‌شد، عنوان کرد: شهرداری همدان 12 راننده، 90 نفر نیروی پاکبان، 12 دستگاه خودرو و 60 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی به سمت مرز مهران اعزام می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 03 November 2016
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: باید دو میلیارد تومان از محل جرایم رانندگی به شهرداری همدان تخصیص داده می‌شد که ۷۵۰ میلیون تومان تخصیص یافت.

به گزارش تسنیم ، کامران گردان در کارگروه خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان اظهار داشت: دو میلیارد تومان از محل جرایم رانندگی باید به شهرداری همدان تخصیص پیدا می‌کرد که تنها 750 میلیون تومان تخصیص یافت.

وی درباره آمادگی شهرداری همدان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی نیز گفت: حضور در کربلا و استفاده از ماشین‌آلات و عبور زائران اربعین از محورهای همدان دو مسئولیت را برای همدان ایجاد کرده که این مسئله وظایف شهر همدان را سنگین می‌کند.

گردان با بیان اینکه تعداد افراد ثبت‌نامی شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی 70 درصد بیشتر از سال گذشته است، تصریح کرد: تعداد زائران اربعین حسینی در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که باید زمینه برای پذیرایی از آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اسکان در رفت و به ویژه برگشت زائران اربعین حسینی نیازمند اقدامات ویژه‌ای است که باید تدابیر لازم در این زمینه از مدت‌ها پیش اندیشیده می‌شد، عنوان کرد: شهرداری همدان 12 راننده، 90 نفر نیروی پاکبان، 12 دستگاه خودرو و 60 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی به سمت مرز مهران اعزام می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه بازبینی و بررسی لازم برای نیروهای اعزامی صورت گیرد تا با آمادگی 100 درصدی حاضر شویم، گفت: شهرداری همدان باید زمینه را برای عبور و بازگشت بدون دغدغه زائران اربعین حسینی فراهم کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان نیز در این جلسه گفت: 400 مورد پرچم توسط سازمان خریداری شده تا در مسیرها، تقاطع‌های غیرهمسطح و پل‌های شهر همدان نصب شود.

وحید علی ضمیر با اشاره به اینکه در مسیر عبور زائران اربعین حسینی ریسه‌های مشکی نصب می‌شود، گفت: تاکنون 10 هزار متر ریسه برای نصب در شهر همدان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته مشکل باد در سطح شهر همدان مشکلاتی را به وجود آورد و نیاز است امسال اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شود، اظهار داشت: المان‌هایی درباره اربعین در نظر گرفته شده تا بتوان در مسیر عبور زائران نصب کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار