با اقامه نماز توسط آیت‌الله نوری همدانی
پیکر پاک و مطهر 6 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) عصر چهارشنبه تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۲۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 02 November 2016
به گزارش تابناک قم، مراسم تشییع و خاکسپاری شش تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و با حضور مردم شهیدپرور و انقلابی قم برگزار شد.

این مراسم با حضور علمای عظام قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم، سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه قم، جمعی از مسئولان کشوری، لشکری، چهره‌های دانشگاهی، دانشجویان افغانستانی و ایرانی و بسیج دانشجویی علوم پزشکی برگزارشد.

پیکر این 6 شهید بعد از اقامه نماز توسط آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید برای خاکسپاری در قطعه شهدای مدافعین حرم آرامستان بهشت معصومه(س) انتقال داده شد. 

تشییع پیکر 6 شهید مدافع حرم در قم

پیکر مطهر شهیدان محمدصادق صادقی زاده، مصطفی کریمی، علی جان نجفی، سید ابراهیم حسینی، صفت علی حسینی، از لشکر فاطمیون و شهید زاهد علی از لشکر زینبیون در این مراسم تشییع شد.

در این آیین که مردم تصاویری از رشادت های شهدای مدافع حرم را بر دست گرفته بودند با شعارهایی بر ضد استکبار جهانی، آمادگی خویش را برای حضور در مراسم 13 آبان به مناسب مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی را اعلام کردند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار