کارشناس مسئول هنرهای نمایشی استان همدان گفت: آثار راه‌یافته به ششمین جشنواره نمایش‌خوانی استان همدان در تالار شهید آوینی معرفی می شوند.
کد خبر: ۳۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 07 May 2015
کارشناس مسئول هنرهای نمایشی استان همدان از معرفی آثار راه‌یافته به ششمین جشنواره نمایش‌خوانی استان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ حسین صفی از آغاز ششمین جشنواره نمایش‌خوانی استان خبر داد و اظهار کرد: ششمین جشنواره استانی نمایش‌خوانی، 16 و 17 اردیبهشت در تالار شهید آوینی همدان برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه مهلت شرکت در این جشنواره تا 10 فروردین ماه بود، گفت: تا این بازه زمانی 60 نفر درخواست شرکت در این جشنواره را کردند که 10 اردیبهشت ماه نیز مهلت دریافت لوح فشرده این آثار بود.

کارشناس مسئول هنرهای نمایشی استان همدان با اشاره به اینکه 40 اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شده است ادامه داد: از بین آثار ارسال شده 17 آثار برای داوری انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه آثار برگزیده از شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و بهار بوده است ابراز کرد: داوری آثار در چهار بخش نویسندگی، کارگردانی، بازیگر خانم و بازیگر آقا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صفی با بیان اینکه نمایش‌های پذیرفته شده در جشنواره اجرا می‌شوند گفت: نمایشنامه «ترمیم» از فریبا یعقوب‌لو، «هیچ با سایه» از مهدی کوثری یگانه، «گورستان شهر ما» از محسن سپه دوست، «بانویی در دل» از نسا بخشی، «عروسک» از بهاره جلیلیان، «گره آخر» از بهنام میرزایی، «صورتی و زرد» از هادی لایقی، «اون روز داغ» از محمد نظری، «خون چندضلعی کبوتر» از روح‌الله صالحی، «یک یا دو» از پدرام معصومی، «بی همال» از مجید بهرامی‌نژاد و «خانه من» از اکبر مرادی کامیاب از پذیرفته‌شدگان شهرستان همدان در این جشنواره هستند.وی افزود: نمایشنامه «وطن من سنگر» از فروزان حسینی،«عشق من آمیتا باچان» از بهرام علی‌اکبری از ملایر، «سیلی و سرخی» از حنیف مظفری از نهاوند، «تنفس مصنوعی» از میلاد زنگنه از تویسرکان، «یادگار من» از سعید محمدی خوشدل از رزن، «احتمال قطعی» از محمدسینا باقری از بهار نیز به این جشنواره راه یافته‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار