مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه مطرح کرد:
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه گفت: تمام ابرقدرت ها دست به دست هم دادند تا اسلام را شکست دهند اما جوانان انقلاب با دست خالی و تبعیت از رهبر خود توانستند به پیروزی برسند.
کد خبر: ۳۲۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 31 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، حجت الاسلام هادی عسگری در مراسم تجلیل از خانواده های شاهد، ایثارگران، جانبازان، آزادگان پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، که امروز دوشنبه با حضور وزیر امور ایثارگران کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استان و جمعی از خانواده های ایثارگر در مجتمع فرهنگی انتظار کرمانشاه برگزار شد گفت: هرکس هدف و آرمانی در دنیا دارد و راه رسیدن به هدف در یک کلام ختم می شود و آن استقامت است.

وی افزود: رزمندکان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس حتی با سن کم ایثارگری کردند تا امروز کشوری امن را برای ما رقم بزنند.

عسگری با اشاره به این که هرکس وارد فضای ایمانی شود مراحلی از حیات را طی می کند اظهار داشت: انقلابی بودن و آزاده ماندن بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: مصائب خانواده شهدا و ایثارگران بسیار سنگین است اما وقتی به هدف اصلی یعنی قرب الی الله فکر می کنند تحمل سختی ها برای آنها بسیار زیبا می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: در طول دوران جنگ تحمیلی تمام ابرقدرت ها دست به دست هم دادند تا اسلام را شکست دهند اما جوانان انقلاب با دست خالی با پشتوانه اعتقادی و تبعیت از رهبر خود توانستند در مقابل سختی ها بایستند و به پیروزی برسند.

عسگری در پایان یادآور شد:  ایثارگران و جانبازان، شهیدان زنده کشور هستند و باید از رشادت ها و از خودگذشتگی آنها تجلیل کنیم و این اقدام را به یک فرهنگ تبدیل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار