رئیس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد،گفت: به مناسبت 13 آبان بیلبوردها و تابلوهای شهری به بازخوانی جنایات آمریکا پرداخته اند.
کد خبر: ۳۲۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 31 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت فقیه، از بازخوانی جنایات آمریکا و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی 13 آبان در اکران‌های شهری خبر داد.
 
 
وی با اشاره به اکران های شهری به مناسبت هفته استکبار ستیزی، گفت: سازمان فرهنگی با هدف اطلاع رسانی دعوت به راهپیمایی باشکوه 13 آبان  و بازخوانی جنایات آمریکا نسبت به اکران تابلو ها و بیلبورد در سطح شهر  اقدام کرده است.
 
 
 
فقیه با بیان این که بیش از 3 هزار متر مربع تبلیغات برای 13 آبان داریم که در حال اکران است؛ گفت: در 31 عرشه‌پل با نصب تابلو و با شعار «همه با هم می‌آییم» از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت شده است.
 
 
رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد،افزود: در این تابلوها زمان و مکان راهپیمایی اطلاع رسانی میشود و همچنین با تصاویری جنایات آمریکا به تصویر کشیده شده است.
 
 
 
فقیه ادامه داد: در این بیلبوردها جملات کنایه‌آمیزی از قبیل آمریکای صلح طلب، آمریکای دست و دل باز، آمریکای قابل اعتماد، آمریکای قدر شناس، آمریکای حقوق دادن و آمریکای محترم با تصاویر مرتبط در شهر به اکران در آمده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار