کد خبر: ۳۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 06 May 2015
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز از دستگاه های اجرایی این استان خواست تا پروژه های مورد نیاز خود را برای تشکیل بانک سرمایه گذاری معرفی کنند.

ذبیح الله قائمی درگفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: البرز پروژه های مهمی برای سرمایه گذاری دارد که باید با دلایل اقتصادی و اجتماعی آنها را تدوین کرد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها پس از جمع آوری و تدوین در کارگروه خدمات سرمایه گذاری عملیاتی می شوند، ادامه داد: درصورت بی توجهی به این امر دستگاه های اجرایی فرصت مغتنمی را دراین زمینه از دست می دهند.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی براساس ابلاغیه صادرشده تا پایان اردیبهشت ماه جاری فرصت معرفی پروژه های خود را برای جذب سرمایه گذار دارند.

قائمی گفت: از اردیبهشت لغایت خرداد ماه سال جاری نیز به همراه مشاوران بخش خصوصی تلاش می شود مطالعات در زمینه جانمایی، تامین زمین و صرفه و صلاح اجرای پروژه ها صورت گیرد.

وی تاکید کرد:کارگروه خدمات سرمایه گذاری داخلی وخارجی رکن مهمی دراستان به شمارمی رود و درصورت بی توجهی به مصوبات آن تمامی تصمیم ها در زمینه سرمایه گذاری درحد حرف باقی می ماند، بنابراین لازم است دستگاه های اجرایی دستورالعمل ها را دراین زمینه به دقت به اجرا درآورند.

معاون استاندارالبرز یادآورشد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز به جد پیگیراین موضوع مهم است و اکنون کلیپی از ظرفیت های این استان درزمینه های اقتصادی،کشاورزی، گردشگری، صنعتی و ارتباطات دردست تدوین برای معرفی به سرمایه گذاران قرار گرفته است.

قائمی گفت: یکی از نقش های موثر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز تدوین ظرفیت های موجود برای معرفی به هیات دولت در سفررییس جمهوری نیز خواهد بود، چراکه رییس جمهوری در سایر سفرهای استانی خود نشستی ویژه با سرمایه گذاران داشته است که باید استان البرز نیز از این لحاظ ازآمادگی لازم برخوردار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار