کد خبر: ۳۱۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 29 October 2016


امام جمعه چهارباغ گفت: موضوع قدس شریف نباید به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چهارباغ ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: نباید موضوع قدس شریف را در مسائل دیگر گم کنیم و باید به موضوع قدس پرداخته شود و جنایاتی که در آن انجام می‌شود را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه غده سرطانی صهیونیست نیز نباید در لابه‌لای حوادث منطقه و جهان اسلام به دست فراموشی سپرده شود خاطرنشان کرد: امروز جنگ و خونریزی در برخی از کشورهای اسلامی سبب شده است که موضوع فلسطین و قدس شریف به حاشیه سپرده شود.

امام جمعه چهارباغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ریشه اختلافات و برافروختن فتنه و جنگ‌های نیابتی قومی و مذهبی امروز تنها تماشاچی هستند و با ریختن خون مسلمان‌ها صدای قهقهه و عربده‌های آنان جهان را پر کرده است.

محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیک شدن به ایام‌الله 13 آبان اشاره کرد و بیان داشت: 13 آبان دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند و چهره آمریکا را برای ملت ایران روشن کردند.

وی تأکید کرد: یکی از جریان‌های نفوذی همان حضور نیروهای آمریکایی در کشور بود که با بصیرت و آگاهی مردم در آن زمان به طور کامل خنثی شد.

وی تصریح کرد: امروز نیز باید به درستی ابعاد نفوذ در کشور را مدنظر قرار دهیم و با توجه به اقدامات جدید دشمنان آگاهانه و بابصیرت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار