کد خبر: ۳۱۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 29 October 2016
 به گزارش تابناک یزد،مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد از پرداخت یک میلیارد و 73 میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشائی به 73 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در 6 ماهه سالجاری خبر داد.
کمیته امداد با هدف رفع نیازهای مددجویان زیرپوشش در طول سال خدمات مختلفی انجام می دهد که یکی از آنها پرداخت تسهیلات کارگشایی برای ارتقای سطح زندگی افراد تحت حمایت و حل بخشی از مشکلات آنان است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، رمضان باقری مدیر کمیته امداد بهاباد از پرداخت یک میلیارد و 73 میلیون ریال وام قرض الحسنه کارگشائی به 73 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در 6 ماهه سالجاری خبر داد و افزود: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی در جهت رفع مشکلات نیازمندان در زمینه‌های درمانی، تعمیر و تکمیل مسکن، تحصیلی، ازدواج، کمک هزینه‌ی تأمین جهیزیه، درمان و سایر مایحتاج اساسی آنان پرداخت می‌شود.
وی همچنین در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان متقاضی عنوان کرد: طی 6 ماهه نخست امسال به منظور ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت پوشش این نهاد 10 میلیارد و 880 میلیون ریال در قالب طرحهای کار انگیزی و توان افزائی و خود اشتغالی از محل منابع قرض الحسنه امدادی و بانکی پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان بهاباد افزود: بیش از 980 میلیون ریال از تسهیلات اعطایی از محل منابع امدادی و 9 میلیارد و 900 میلیون ریال هم از طریق بانکهای عامل به 80 نفر از مددجویان تحت پوشش اعطا شده است، وام های پرداختی در زمینه های دامداری، کشاورزی و صنفی صنعتی بوده است .
وی با بیان اینکه کمیته امداد در تلاش است با ایجاد اشتغال، زمینه توانمندی و خوداتکایی مددجویان را فراهم کند، یادآور
شد: هم اکنون تعداد 718 خانوار تحت حمایت در قالب یکهزار و 466 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان بهاباد استفاده می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار