سعید احمدی کاراته کا کرمانشاهی و نماینده وزن 67- کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی جهان با کسب سه پیروزی و یک شکست از گردونه رقابت ها کنار رفت.
کد خبر: ۳۱۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 28 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سعید احمدی از عصر روز پنجشنبه مسابقه های خود را در کاراته قهرمانی جهان آغاز کرد و در حالی که دور اول را با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم حریف استرالیایی را با حساب 'پنج بر یک' شکست داد.
وی سپس در دور سوم رقابت ها 'پنج بر صفر' حریفی از چین تاپیه و در دور چهارم 'چهار بر صفر' حریفی از الجزایر را از پیش رو برداشت تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
احمدی در این مرحله برابر کاراته کا ونزوئلایی قرار گرفت و با قبول شکست 'دو بر یک' از راه یابی به دیدار نیمه نهایی بازماند و تنها امیدش برای باقی ماندن در این رقابت ها صعود حریف ونزئولائیش به دیدار فینال بود.
آخرین امید احمدی نیز در دیدار نیمه نهایی با شکست کاراته کا اهل ونزوئلا برابر حریف انگلیسی از بین رفت تا سعید احمدی که عنوان نایب قهرمانی سال 2012 را یدک می کشید از دور مسابقه ها کنار برود.
سمیرا ملکی پور دیگر کاراته کا کرمانشاهی حاضر در رقابت های قهرمانی جهان و نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران نیز چهارشنبه شب در اولین پیکار خود به مصاف ورزشکاری از کشور مصر رفت و در پایان با حساب 'چهار بر صفر' نتیجه را واگذار و از رقابت ها کنار رفت.
مهدی خدابخشی یکی دیگر از کاراته کاهای کرمانشاهی که در بخش کمیته تیمی در رقابت های قهرمانی جهان حضور دارد امروز(جمعه) به همراه سایر هم تیمی های خود باید در مسابقه اول پس از یک دور استراحت با برنده چک و اسلواکی دیدار کند.
بیست و سومین دوره رقابت های جهانی از روز چهارشنبه (پنجم آبان) با حضور بیش از یک هزار کاراته کا از 118 کشور جهان در اتریش آغاز و تا یکشنبه نهم آبان ادامه پیدا می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار