کد خبر: ۳۱۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲ 27 October 2016


عضو هیأت رئیسه فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی بر توسعه فرهنگ علوم قرآنی در بین ورزشکاران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ،‌ زهرا سعیدی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران کشور که در مجموعه کردان ساوجبلاغ در حال برگزاری است اظهار داشت: یکی از مهمترین الگوهای ما استفاده از علوم قرآنی و تبعیت از کلام خداوند است.

وی ادامه داد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ورزشکاران بیش از پیش با فرهنگ علوم قرآنی آشنا شوند و خود را مأنوس با این کتاب آسمانی بدانند.

سعیدی درادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تمسک و عمل به قرآن راه سعادت جوانان کشور را تضمین می‌کند افزود: در این راستا باید بیش از گذشته به این مهم توجه داشته باشیم و علوم قرآنی را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه این همایش و محافل می‌تواند گامی مهم در جهت تحقق اهداف مورد نظر باشد تصریح کرد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا در یک برنامه هدفمند و در راستای توسعه فرهنگ قرآنی از طریق کرسی مجلس شورای اسلامی اهتمام جدی‌تری نسبت به مقوله قرآن و نهادینه کردن آن در بین جامعه ورزشکاری داشته باشیم.

*حمایت از فعالیت‌های قرآنی صورت می‌گیرد

سعیدی در ادامه با بیان اینکه اعضای فراکسیون قرآن و عترت حمایت از فعالیت‌های قرآنی را مورد توجه قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: باید انس بیشتر با قرآن را در بین جامعه ورزشکاری بیشتر کنیم.

وی اظهار کرد: به راحتی می‌توان با انتخاب الگوی شایسته‌ای نظیر قرآن بهترین آینده را برای خود رقم زد لذا استفاده از چهره‌های قرآنی را باید جزء برترین افراد معرفی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار