استاندار خوزستان :
سعی ما این است که مشکل نداشتن مکان مناسب برای بنیاد نخبگان خوزستان را حل کنیم
کد خبر: ۳۱۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 25 October 2016
به گزارش تابناک خوزستان ،استاندار خوزستان در ششمین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان خوزستان که در استانداری خوزستان با حضور اعضای شورای این بنیاد برگزار شد اظهار کرد: سعی ما این است که مشکل نداشتن مکان مناسب برای بنیاد نخبگان خوزستان را حل کنیم.
وی در این جلسه  دستور داد با نظر بنیاد نخبگان ساختمانی که مناسب این بنیاد است در اختیار آنان قرار گیرد.

رییس بنیاد نخبگان خوزستان نیز در این نشست با اشاره به نامناسب بودن مکان فعلی بنیاد نخبگان برای این بنیاد اظهار کرد: برای حل مشکل ساختمان بنیاد نخبگان خوزستان قرار شد بنیاد ملی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور پیگیر این موضوع باشند.

علی رضا زراسوندی گفت: بنیاد برای ساختمانش شاخص های خاص خودش را دارد؛ در استان آذربایجان غربی آنها مشکلی مثل ما داشتند که استانداری با همکاری میراث فرهنگی یکی از ساختمان های قدیمی و گردشگری را به بنیاد نخبگان آذربایجان غربی واگذار کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای نخبگان خوزستان شامل سه کارگروه صنعت، کارگروه آب و برق و علوم آب و کارگروه فرهنگ اقتصاد مقاومتی به منظور نقش نخبگان در اقتصاد مقاومتی است توضیح داد: در بنیاد ملی نخبگان 2 برنامه را پیگیری می کنیم که یکی از آنها برنامه های مصوب بنیاد ملی در قالب شناسایی و توانمندسازی جوامع نخبگان در 12 جامعه آماری است.
زراسوندی افزود: نخبگان زیرپوشش بنیاد نخبگان خوزستان نزدیک به 600 نفر هستند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار