کد خبر: ۳۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 06 May 2015
 مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت که طرح پاکداشت و آشتی مردم با طبعیت روز جمعه در 75 کیلومتر از مسیر جاده چالوس تا تونل کندوان اجرا شده و 2 هزار دوستدار محیط زیست به اتفاق مسوولان استانی و کشوری به پاکسازی این مسیر می پردازند.
به گزارش ایرنا، رضا گل محمدی درنشست شورای اداری استان البرز که با حضور وزیر اطلاعات برگزار می شد، افزود: این اقدام با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به محیط زیست صورت می گیرد و 70درصد دستگاه اجرایی استان البرز درآن مشارکت دارند.
وی با اعلام اینکه سازمان های مردم نهاد نیزمشارکت ویژه دراجرای این طرح خواهند داشت، ادامه داد: این فعالیت اقدامی نمادین است که تبدیل به یک حرکت ملی خواهد شد و امیدواریم با استقبال بیش از پیش مردم بتوانیم سهم بزرگی را در پاکسازی جاده مهم و بین المللی چالوس ایفا کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد:امروز چاره ای جز مشارکت مردم برای حفظ محیط زیست نیست و خود مردم باید دراین زمینه تلاش کنند.
وی اضافه کرد: اگر مردم مشارکت نداشته باشند سرمایه های بزرگ ملی و زیست محیطی در شرف نابودی قرارمی گیرد و این درحالی است که وظیفه شرعی و انسانی نیز دراین زمینه حکم می کند .
وی خاطرنشان کرد: البرز استانی است که دارای مواهب طبیعی بسیاری است که می تواند الگو برای سایر استانها باشد بنابراین اداره کل ورزش و جوانان این استان به نوبه خود پیشگام حفاظت از محیط زیست شده که تلاش همگانی دراین زمینه لازم است .
دراین نشست استاندارالبرز ، وزیر اطلاعات ، نمایندگان مردم البرز درمجلس شورای اسلامی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.
همچنین مدیران جدید اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، مرکز ایرنا البرز، فرماندار طالقان، رییس اتاق بازرگانی، مشاور استاندار درمبارزه با رشوه، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز ، سرپرست اداره کل حراست استانداری البرز معارفه شدند.
جاده چالوس کرج که در1299هجری شمسی ساخته شد و روزانه هزاران خودرو درآن تردد می کنند .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمال دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
طرح بسيار آموزنده ي بود ولي اگر اساسي پيگيري نشود مسئله حادتر مي شود بنده به همراه خانواده هفته پيش در حوالي آسارا كنار رودخانه بودم مانند هميشه در ماشينم كيسه زباله دارم تمام شيشه نوشابه ها وكيسه هاي اطراف را جمع كردم ودر حاشيه كنار جاده كذاشتم ولي متاسفانه مردم رعايت نمي كنند ودر پايان از حجم زباله روي سطح آب سد كرج تعجب كردم ايكاش شهرداري ومحيط زيست درابتداي جاده در روزهاي تعطيل به مردم كيسه زباله دهند تا جوانها و بچه ها مسوليت پذيري را حس كنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار