کد خبر: ۳۱۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 21 October 2016


امام جمعه چهارباغ با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات گفت: همه مسؤولان و نهادهای تصمیم‌‏گیری موظف به رعایت سیاست‌های کلی انتخابات هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت‌الاسلام قادر محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: باید همه ما سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری درباره انتخابات را رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه این سیاست‏‌ها مطابق قانون اساسی از جمله اسناد بالادستی در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‏‌شود،‌ افزود: در این راستا همه مسؤولان و نهادهای تصمیم‌‏گیری در جمهوری اسلامی ایران موظف به رعایت این سیاست‌‏ها در تصمیمات خود هستند.

امام جمعه چهارباغ تأکید کرد: با رعایت این سیاست‌ها بخش قابل توجهی از خلأهای موجود در عرصه انتخابات در نظام اسلامی رفع می‌شود.

محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب طی ماه‌های اخیر به مسئله جهاد کبیر نیز تأکید فراوان دارند، خاطرنشان کرد: در این راستا مردم باید با این اصطلاح قرآنی بیشتر آشنا شوند.

وی در ادامه از زحمات و خدمات نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش در زمان انقلاب نیز با بیعت با آرمان‌های امام نقش مهمی را در پیروزی انقلاب داشت، امروز نیز در خط مقدم دفاع از تمامیت ارضی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار