کد خبر: ۳۱۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 19 October 2016


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: باغ سیب کرج را شهرداری، دادگستری یا محیط زیست نجات نداد، بلکه کمک و همکاری مردم و سازمان های مردم نهاد باعث نجات این باغ شد.

به گزارش ایرنا، محمد رضا زین العابدین روز چهار شنبه درنشستی با سمن های محیط زیست و فعالان و د وستداران محیط زیست البرز که با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد، افزود: باغ سیب یک نماد برای شهرمان است و بدون کمک های مردمی و سازمان های مردم نهاد موفق به انجام این کار نمی شدیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار اصله درخت در باغ سیب کرج کاشته شده، اظهار داشت: امسال نیز حدود 36 هزار اصله درخت سیب در آن کاشته خواهد شد.

به گفته وی، با اقدامات صورت گرفته باغ سیب کرج تبدیل به یک مرکز تولید و اکولوژیکی برای شهر و استان خواهد شد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه با اشار ه به نقش مهم و سازنده سازمان های مردم نهاد در اطلاع رسانی مسایل و مشکلات به مسئولان، بیان داشت:با مشارکت هر چه بیشتر عموم مردم و سمن ها می توان گام های اساسی و سازنده تری برای توسعه و آبادانی شهر و استان برداشت.

زین العابدینی افزود: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج آماده هر گونه همکاری با سازمان های مردم نهاد در راستای زیباسازی هر چه بیشتر شهر و حل مشکلات دارد.

وی ادامه داد: در برخی عرصه ها ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که به تنهایی قادر به انجام آنها نباشیم. در همین زمینه از تمامی سازمان های مردم نهاد درخواست می کنیم که وارد صحنه شده و به ما یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار