کد خبر: ۳۱۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 18 October 2016


پیکرهای مطهر دو شهید والامقام دوران جنگ حق علیه باطل، ظهر امروز با حضور گسترده مردم ولایی استان البرز تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این مراسم مسؤولان ارشد استانی از جمله آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، سردار علی‌ استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح فرمانده نیروی انتظامی البرز، حسین عسکری مسؤول بسیج دانجشویی استان البرز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دانشگاهیان البرزی حضور داشته و با آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت تجدید بیعت کردند.

این مراسم با فریادهای یا حسین (ع) مردم شهیدپرور استان البرز از مسجد جامع رجائی‌شهر کرج آغاز و پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور البرز به خاک سپرده شد.

یکی از این دو شهید در زمان شهادت حدود 32 ساله بوده و در عملیات خیبر به شهادت رسیده است.

شهید دیگر نیز نوجوانی 16 ساله است که در عملیات غرورآفرین والفجر 8 و در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص شربت شیرین شهادت را نوشید.

در حاشیه این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان و دانشگاهیان البرز به ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور برگزار شد، علی‌اصغر رستمی رئیس این دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت: امروز به خود افتخار می‌کنیم که میزبان عزیزترین جوانان وطن هستیم، جوانانی که با لبیک به فرمان پیر و مراد خود به جنگ دشمن رفته و امنیت و آسایش امروز ما را تضمین کردند.

وی افزود: ملت ایران همواره در راه ولایت قدم برداشته و با شهدا و امام شهیدان (ره) عهدی ناگسستنی دارند و تا پای جان برای وفای به عهد خود مبارزه می‌کنند.

لازم به توضیح است، مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور کرج در نهایت با برگزاری مراسم عزاداری و سینه‌زنی سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به پایان رسید و در طول مراسم بارها دانشجویان البرز با فریاد لبیک یا خامنه‌ای با ولی امر مسلمین تجدید بیعت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار