نایب رئیس هیأت بوکس کرمانشاه:
نایب رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه با اشاره به روند رو به رشد بوکس این استان، گفت: هیچ اختلافی بین اینجانب و رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه وجود ندارد شاید اختلاف سلیقه باشد، ولی بین ما تعامل خوبی برقرار است.
کد خبر: ۳۱۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 18 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،علی مظاهری امروز اظهار داشت: براساس دستور‌العمل فدراسیون، استعدادیابی و توجه ویژه به بوکس پایه از برنامه‌های اصلی هیأت بوکس کرمانشاه است.

نایب رئیس هیأت بوکس استان کرمانشاه تاکید کرد: پتانسیل بالای کرمانشاه در رشته بوکس نشان از وجود ظرفیت خوب این استان برای حضور در عرصه‌های کشوری دارد و هیأت بوکس نیز این امر را به صورت ویژه در نظر گرفته است.

این مسؤول به فعالیت تیم‌های پایه بوکس کرمانشاه اشاره کرد و گفت: براساس برنامه هیأت بوکس، تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید تشکیل شده و در حال فعالیت هستند تا در آینده استان دارای یک تیم قوی در رده بزرگسالان باشد.

مظاهری با اشاره به اینکه با رئیس هیأت بوکس اختلاف ندارد، تصریح کرد: هیچ اختلافی بین اینجانب و رئیس هیأت بوکس استان وجود ندارد، فعالیت‌های انجام شده در هیأت نشان می‌دهد که همدلی وجود دارد، شاید بعضا اختلاف سلیقه وجود داشته باشد، اما با رئیس هیأت تعامل خوب و سازنده‌ای دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار