کد خبر: ۳۱۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 17 October 2016


مدیرکل امور بانوان استانداری البرز بر ضرورت توجه به ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: در این راستا تخصیص اعتبارات برای ساخت و ایجاد سالن‌های اختصاصی بانوان در این استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ بی‌بی‌عصمت سرافرازی ظهر امروز در همایش با قلب خود مهربان باشیم که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نقش بانوان در زندگی اجتماعی و خانواده اهمیت دادن به سلامت آنها باید به عنوان یکی از مهم‌ترین اصول مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه بانوان نیز در عرصه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند، افزود: بانوان ورزشکار بسیاری را داریم که توانسته‌اند در رشته‌های مختلف رتبه‌های برتر را کسب کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز خاطرنشان کرد: در این راستا باید تلاش شود تا سلامت بانوان نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با فراهم کردن بسترهای لازم فعالیت‌های ورزشی این قشر نیز افزایش یابد.

سرافرازی با اشاره به اینکه باید سالن‌های اختصاصی برای بانوان در این استان فراهم شود، تأکید کرد: تخصیص اعتبارات برای احداث و راه‌اندازی این‌گونه سالن‌ها یکی از مهم‌ترین نیازهای ورزش در بخش بانوان است.

وی تصریح کرد: بانوان نیز باید در هر زمانی بتوانند از سالن‌های ورزشی استفاده کنند و در این زمینه محدودیتی نداشته باشند.

مدیرکل امور بانوان با بیان اینکه سالن‌های ورزشی فعلی در تایم‌های محدود برای بانوان است، افزود: این مسئله،‌ ورزش کردن بانوان را دچار محدودیت کرده و آنها مجبورند از برخی علایق خود در رشته‌های ورزشی صرف‌نظر کنند.

سرافرازی خاطرنشان کرد: فراهم کردن بسترهای لازم برای ورزش بانوان تشویقی برای حضور بیشتر این قشر در فعالیت‌های ورزشی است.

وی سلامت روح و روان و جسم بانوان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه زنان مادران امروز و فردای جامعه ما هستند و قرار است نسل امروز و آینده را پرورش دهند، بنابراین اهمیت دادن به فعالیت‌های پرورشی بانوان باید به عنوان یک اولویت برای مسؤولان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار