مسئول دبیرخانه یزد، حسینیه ایران از حضور بیش از ۴۵ هزار نفر در اجتماع «عاشوراییان یزد، حسینیه ایران» خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 17 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه یزد، حسینیه ایران از حضور بیش از ۴۵ هزار نفر در اجتماع عاشوراییان یزد حسینیه ایران خبر داد و اظهار کرد: استقبال چشمگیر مردم از این برنامه نشان دهنده ارادت و اعتقاد راسخ مردم این دیار به ائمه اطهار است که برگرفته از هویت اصیل مردمان یزد است.
وی همچنین از حرکت هیئت سادات و روسای هیت‌های عزاداری و علما از مسجد ملااسماعیل به صورت دسته عزا و حمل نخل امام حسین به سوی حسینیه امیرچقماق خبر داد که بعلت ازدحام بیش از حد جمعیت نخل به جایگاه نرسید و همچنین برپایی موکب‌های پذیرایی توسط هیئت‌های عزاداری در طول مسیر و پخت و توزیع بیش از ۹۵ هزار غذای نذری و شربت و چای و... از اقدامات دیگر این مراسم بود.
حسینی افزود: یکی از دلایل بستن جایگاه در چهارراه امیرچقماق عملیات عمرانی حسینیه بود که ان‌شاءلله سال آینده این برنامه در حسینیه امیرچقماق برگزار خواهد شد.
وی گفت: حضور و حمایت تمام سلایق و گروه‌ها در این مراسم و همچنین کنارگذاشتن علم هیئت و عزاداری تحت یک علم توسط عزاداران محترم از نقاط قوت برنامه امسال بود و قطعا با مشورت صاحبان فکر و اندیشه در سال آینده کاستی‌های این مراسم برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار